سلبریتی معروف فعلا از اتهام تجاوز تبرئه نشد

بررسی دقیق اخبار نشان می دهد که تبرئه کوین اسپیسی صحت ندارد. چرا که روز پنج‌شنبه کوین اسپیسی با حضور در دادگاه اولد بیلی ، نسبت به هر پنج اتهام خود ابراز بی‌گناهی کرد. دادگاه او در 6 ژوئن 2023 برگزار خواهد شد و احتمالا 3تا 4 هفته به طول خواهد انجامید.

به گزارش تحریریه، دیروز اخباری مبنی بر تبرئه کوین اسپیسی منتشر شد. بر این اساس این بازیگر ۶۲ ساله برای بررسی چهار مورد اتهام تجاوز جنسی  در دادگاهی در شهر لندن شرکت کرد و در همه موارد از سوی دادگاه بی گناه شناخته شد.

اما بررسی دقیق تر اخبار نشان می دهد که تبرئه کوین اسپیسی صحت ندارد. چرا که روز پنج‌شنبه کوین اسپیسی با حضور در دادگاه اولد بیلی ، نسبت به هر پنج اتهام خود ابراز بی‌گناهی کرد. دادگاه او در 6 ژوئن 2023 برگزار خواهد شد و احتمالا 3تا 4 هفته به طول خواهد انجامید.

اسپیسی با کت و شلوار به رنگ آبی روشن در این دادگاه حاضر شد و منشی دادگاه پنج اتهام از جمله 4 حمله جنسی به سه مرد (که حالا در دهه سوم و چهارم زندگیشان هستند) در بین سال‌های 2005 تا 2013 و یک مورد اتهام «برقراری رابطه جنسی بدون اجازه» را برای او قرائت کرد که اسپیسی نسبت به هر 5 اتهام ابراز (Plea) بی گناهی کرد. معمولا اعلام گناهکار بودن در همان ابتدای دادگاه می‌تواند به رای سبک تری برای متهم در انتهای دادگاه منجر شود. اما اسپیسی تصمیم گرفت ادعای بی‌گناه بودن خود را نسبت به این اتهامات حفظ کند.

دادگاه همچنین تایید کرد که دادستانی قصد اعلام وثیقه برای اسپیسی را ندارد و او بدون شرط فعلا آزاد است.  این بدان معناست که اسپیسی آزادانه می‌تواند حتی به خارج از انگلستان سفر کند. با این حال قاضی به اسپیسی گفت که او وظیفه دارد در موعد مقرر به دادگاه بیاید و نیامدنش یک جرم قابل پیگیری خواهد بود. 

مدعی العموم کار شکایت از اسپیسی را انجام داده و به همین دلیل در پرونده از نام آر یا رجینا که نماد ملکه الیزابت دوم است استفاده می‌شود. همزمان اسپیسی از پروژه «1242: دروازه‌ای به غرب» کنار گذاشته شد. این پروژه که یک درام تاریخی درباره یک قلعه در مجارستان در مقابل ارتش چنگیزخان بوده، در جشنواره کن امسال پیش فروش شد و اسپیسی قرار بود نقش یک مرد مقدس را در آن بازی کند. اما به نظر می‌آید که این دادگاه باعث شده که اسپیسی از پروژه کنار گذاشته شود. فعلا تنها پروژه سینمایی اسپیسی «پیتر پنج هشت» است که قرار است در ماه می اولین تیزرش منتشر شود.

نخستین بار در سال ۲۰۱۷، «آنتونی رپ» بازیگر فیلم  «پیشتازان فضا» مدعی شد کوین اسپیسی در سن ۱۴ سالگی او را مورد تعرض قرار داده و کوین اسپیسی بازیگر برنده دو جایزه «اسکار» برای فیلم‌های «مظنونین همیشگی» و «زیبای آمریکایی» به همراه یک جایزه تونی و ۱۲ نامزدی جایزه امی را در کارنامه دارد، در نتیجه این اتهامات به بی‌کارترین بازیگر هالیوود تبدیل شد و کمپانی «MRC» سازنده سریال معروف «خانه پوشالی» نیز همکاری خود را با این بازیگر برنده اسکار قطع کرد و از ساخت فصل جدید این سریال هم منصرف شد.

پس از آن ۲۰ مرد دیگر نیز اتهاماتی علیه اسپیسی در زمان فعالیت او در تئاتر اولدویک لندن بین سال‌های ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۳ مطرح کردند و یک زن نیز در ایالت ماساچوست آمریکا، از او شکایت کرد که در نهایت اسپیسی از سوی دادگاه بی گناه شناخته شد.

پایان/

۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
کد خبر: 20443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =