عضویت و تشکیل 3429 کارپوشه برای مودیان داوطلب

رئیس مرکز تنظیم مقررات نظام پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی کشور از ثبت نام و تشکیل 3429 کارپوشه برای مودیان دواطلب خبر داد.

به گزارش تحریریه، محمد برزگری، رئیس مرکز تنظیم مقررات نظام پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان سازمان امور مالیاتی کشور، خاطرنشان کرد: پیرو فراخوان اخیر این سازمان، مؤدیان مالیاتی در حال ثبت‌‎نام اختیاری در سامانه مؤدیان جهت استفاده از پایانه فروشگاهی هستند.

وی اظهار داشت: متعاقب اطلاعیه اخیر فراخوان سازمان امور مالیاتی کشور برای عضویت مؤدیان محترم به صورت داوطلبانه در سامانه مؤدیان، تا امروز شنبه مورخ یک مردادماه، بالغ بر 3429 مودی به صورت داوطلبانه وارد سامانه مؤدیان شده و کارپوشه خود را اختصاص داده و به عضویت سامانه مؤدیان درآمده اند.

برزگری با ذکر این توضیح که این فراخوان صرفا مربوط به ثبت نام اختیاری مؤدیان در سامانه مذکور می باشد، گفت: زمانیکه سازمان امور مالیاتی کشور اطلاعیه مربوط به فراخوان الزام به ثبت نام و عضویت در سامانه مؤدیان را صادر کرد، مؤدیان فراخوان شده باید وارد سامانه مذکور شده و عضویت خود را تکمیل کنند و متعاقب آن نیز این دسته از مؤدیان، باید با تهیه پایانه فروشگاهی نسبت به صدور صورتحساب الکترونیکی برابر قواعد و معیارها و اقلام سازمان امور مالیاتی اقدام کنند که در این حالت، در فضایی امن و مطمئن، اطلاعات صورتحساب‌ها به سامانه مؤدیان ارسال می‌شود تا در کارپوشه مؤدیان فروشنده و کارپوشه خریداران ثبت گردد.

رئیس مرکز تنظیم مقررات نظام پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان سازمان امور مالیاتی کشور یادآور شد: از هفته فرهنگ مالیاتی امسال، امکان عضویت مؤدیان محترم در «سامانه ملی مؤدیان مالیاتی» در اجرای «قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان» فراهم‌شده است.

برزگری خاطرنشان کرد: از کلیه مؤدیان مشمول این قانون دعوت می‌شود جهت عضویت در سامانه مؤدیان و ایجاد کارپوشه اختصاصی به نام خود، با مراجعه به درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور به آدرس my.tax.gov.ir، و انتخاب گزینه «عضویت در سامانه مؤدیان و ایجاد کارپوشه»، مشخصات کاربری ورود به کارپوشه را از طریق پیامک دریافت نمایند.

۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۰
کد خبر: 20601

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =