اعتراض واعظ آشتیانی به طلبکاری بانیان زیان 150 میلیارد تومانی به بیت المال

اعتراض واعظ آشتیانی به بانیان زیان 150 میلیارد تومانی به بیت المال پس از آن بیان شد که مدیران ایجادکننده وضع موجود آنرا یک پیروزی جا زدند.

به گزارش تحریریه، اعتراض واعظ آشتیانی به زیان 150 میلیارد تومانی به بیت المال با جریمه 3 میلیون دلاری به دلیل قرارداد ویلموتس، پس از آن بیان شد که مدیران بانی وضع موجود آنرا یک پیروزی جا زدند. 

 امیررضا واعظ آتشیانی از مدیران صریح کشور با واکنش به سخنان صفی الله فغانپور مبنی بر اینکه در رای پرونده مارک ویلموتس فدراسیون فوتبال ایران برنده شده است، گفت:

  • جالب است که مغضوبین افکار عمومی و مغضوبین حیف و میل کردن بیت المال امروز جزو طلبکاران شده اند. کسانی که بیت المال را ضایع کردند و با سوء مدیریت یک مبلغ گزاف بابت قرارداد ویلموتس روی دست فدراسیون گذاشتند امروز مدعی هستند که ما پیروز این پرونده هستیم.
  • هر چند که هنوز نتیجه این پرونده مشخص نیست ولی با فرض اینکه حرف فغانپور درست باشد، قبلا 2 میلیون یورو به این مربی پرداخت شده و حالا هم 3 میلیون یورو باید به وی پرداخت شود.
  • نوع قرارداد به شکلی بوده که فیفا 6 میلیون یورو را تائید کرده ولی تصور کنید با قیمت امروز یورو  فکر می کنم رقمی حدود 150 میلیارد تومان باید به این مربی که کمتر از چند ماه در ایران حضور داشت پرداخت شود. آیا این افتخار است؟
  • نباید فراموش کرد این مربی بر اساس داده ها 2 سال بیکار بوده و قبل از  این 2 سال با یک تیم آفریقایی قرارداد داشته و ظاهرا اخراجی محسوب می شد. ما با چنین مربی قراردادی نزدیک به 3 میلیون یورو امضا کرده ایم. با چه متر و معیاری مربی 500 هزار یورویی 2.6 میلیون یورو با فدراسیون فوتبال ایران قرارداد امضا کرده است.

ظاهرا با وضعیتی که بر مناسبات حاکم است و قرار است بدون اینکه به کارنامه مدیران ورزشی کشور رسیدگی شود در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شرکت کنند، انتظار تغییر و ممانعت از سقوط فوتبال ایران بعید به نظر می رسد و این احتمال وجود دارد که یکی از بانیان وضع موجود، با مهندسی انتخابات، به ریاست فدراسیون فوتبال منصوب شود. 

اگرچه نباید فراموش کرد که زیان 150 میلیارد تومان فقط یکی از هزینه های مدیران بانی موضع موجود است و سالانه حدود 20 هزار میلیارد تومان در فوتبال ایران حیف و میل می شود بدون اینکه فایده ای داشته باشد. 

پایان/

۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
کد خبر: 20622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =