تورم در انگلیس زنان را تن فروش کرده است

افزایش هزینه زندگی، زنان انگلیسی را به سمت تن فروشی سوق داده است.

به گزارش تحریریه، شبکه تلویزیونی «اسکای نیوز» به نقل از کارکنان خدمات اجتماعی در انگلستان نوشت که افزایش هزینه های زندگی در انگلیس و کشورهای اقمار آن، زنان را مجبور به ارائه خدمات جنسی و تن فروشی کرده به گونه ای که حضور این افراد در خیابان ها چشمگیرتر شده است.

یک نهاد غیردولتی مستقر در لندن که به زنان در این زمینه مشاور می دهد، می گوید اگرچه به این زنان توصیه می کند نکات ایمنی را در نظر داشته باشند اما در هر صورت در تابستان امسال، علاوه بر افزایش هزینه زندگی، میزان کمک های ارائه شده از سوی نهادهای دولتی به این افراد در خطر، کاهش یافته است.

«نیکی آدامز» از فعالان در این نهادهای اجتماعی گفت که افزایش قبوض غذا و انرژی زنان انگلیسی را به سمت فحشا سوق داده است.

وی افزود: درکل آنچه که ما می بینیم افرادی هستند که از استیصال به این کار تن می دهند و این بدان معناست که آنها بسیار کمتر خود را در برابر خشونت و استثمار محافظت می کنند.

تورم در انگلیس زنان را تن فروش کرده است

طبق این گزارش هنگامی که برنامه مزایای اجتماعی انگلستان کاهش یافت این افراد صدها پوند از دست دادند. حتی دولت لندن هم در مقابل این وضعیت اعتراف کرد که حتی با تکمیل این سیاست، شرایط برای ۹۰۰ هزار دریافت کننده کمک و خدمات به مراتب بدتر هم می شود.

طبق این گزارش، با عبور تورم در بریتانیا از آستانه ۱۰ درصد در ماه گذشته و میلیون ها بریتانیایی در زمستان با مشکل گرمایش و کمبود مواد غذایی مواجه خواهند شد.

موسسه خیریه Beyond The Streets که به اینگونه زنان برای اصلاح رویه زندگی کمک می کند تاکید دارد که شاهد افزایش تن فروشی زنان را هدف زنده ماندن است.

یکی از کارکنان این موسسه تصریح کرد این تنها انتخابی است که این زنان برای زنده ماندن دارند تا نیازهای اولیه خود را رفع کنند و پول کافی برای غذا و اجاره مسکن به دست بیاورند.

این سازمان در حال لابی با دولت انگلیس است تا مزایای دریافتی این افراد و خانوراهای کم درآمد را به بیش از ۱۲۰۰ پوند (۱۴۹۱ دلار) بعلاوه ۴۰۰ پوند (۴۷۳ دلار) یارانه انرژی افزایش دهد.

پایان/

۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
کد خبر: 21218

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =