پرداخت پاداش پایان خدمت همه دستگاه ها اجرایی به زودی آغاز خواهد شد

جانشین رئیس سازمان برنامه بودجه با بیان اینکه از روند تجاری سازی علم و پژوهش حمایت خواهد شد؛ افزود: با توجه به تحقق بیشتر درآمد های مالیاتی در نیمه دوم سال، پرداخت پاداش پایان خدمت همه دستگاه های اجرایی به زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش تحریریه، ممبینی جانشین رئیس سازمان برنامه و بودجه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه گزیده ای از دستاورد های شاخص پژوهش، فناوری و نورآوری جهاد دانشگاهی گفت: تجاری سازی فن آوری ها و نوآوری ها که پیامد آن بهبود زندگی مردم است به خوبی توسط جهاد دانشگاهی صورت گرفته و این مسیر دانش بنیان و اشتغال آفرین که مطالبه مقام معظم رهبری است باید با قدرت ادامه پیدا کند.

معاون سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه انگیزه، تلاش و تجلی اراده توسط جهاد دانشگاهی باعث غرور ملی است افزود: اساس خلقت علم است و علم موجود در خلقت باید کشف و برای بهیود زندگی مردم به کار گرفته شود.

ممبینی با بیان اینکه سازمان برنامه بودجه از مسیر تجاری سازی علم و پژوهش حمایت خواهد کرد، ادامه داد: در دولت به استناد قانون حمایت از موسسات و شرکت های دانش بنیان آیین نامه های لازم در حال تهیه است و تاکنون آیین نامه مربوط به تجاری سازی در حوزه صنعت و معدن و آیین نامه پیشران اقتصادی تصویب شده و آیین نامه مربوط به حوزه کشاوری و پزشکی نیز به زودی تهیه خواهد شد.

وی همچنین در حاشیه این مراسم با بیان اینکه بخش بزرگی از مطالبات واکسن سازی تخصص داده شده است ادامه داد: با توجه به تحقق بیشتر درامد های مالیاتی در نیمه دوم سال، پرداخت پاداش پایان خدمت همه دستگاه های اجرایی به زودی آغاز خواهد شد.

پایان/

۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
کد خبر: 21421

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • همایون IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      0 0
      شرمنده دولتی که پاداش معلمان که از حقوق شان طی حداقل 30 سال دزدیده شده بدون هیچ ارزش افزوده ای حتی بی ارزش وافسرده نمی‌خواهد پرداخت کند این تجارت که ز بماند به نوبت کمترین کار است آموزش وپرورش مسولان بالایی دانشگاه درست می‌کنند که راه دزدی تا ابد باز باشد آموزش عالی چه کاره است وهزارمورد دیگر