داد رسانه حامی دولت رئیسی از سیاست خودرویی فاطمی امین بلند شد

به دلیل تشدید نابسامانی در بازار خودرو ایران، داد رسانه حامی دولت رئیسی از سیاست خودرویی فاطمی امین بلند شد

به گزارش تحریریه، خبرگزاری تسنیم که از رسانه های حامی دولت سیزدهم به شمار می رود در گزارشی با عنوان بی رغبتی مردم به خرید خودرو و ماشین هایی که هر روز گران می شود، از عملکرد وزارت صمت و تیم خودرویی دولت آیت الله رئیسی به شدت انتقاد کرد.

در این گزارش آمده است: بازار این هفته خرید و فروش خودرو همانند هفته های گذشته شاهد نوسان قیمتی و رکود در معاملات است. نکته قابل توجه در بازار روند افزایش نرخ ارز است که این موضوع باعث شده تا قیمت انواع خودروهای داخلی به یک ماه قبل برگشته و کاهش قیمت ها متوقف شود. پیش از این به دلیل کاهش نرخ ارز و صفر شدن معاملات در بازار فروشندگان ترجیح می دادند خودروها را با قیمت پایین تری به فروش برسانند اما در شرایط فعلی گویا از این کار منصرف شده و خودرو در بازار شاهد افزایش قیمت است.

بازار خودرو کشور در دولت سیزدهم بدترین دوران در 3 دولت اخیر را می گذراند و روند سیاست های فاطمی امین و منوچهر منطقی به گونه ای است که نمی توان به بهبود وضعیت بازار خودرو امیدوار بود و مساله خودرو به طور تمام عیار به یک گزاره امنیتی و خطرناک تبدیل شده است که راهکار ساده ای دارد و انتظار می رود رئیس جمهور به ورود به موضوع جلوی تخریب ها را گرفته روندها را اصلاح کند.

پایان/

۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 21796

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =