بازگشت لاتاری به ایران‌خودرو | جزئیات

با تجدیدنظر صورت گرفته در نحوه ثبت‌نام طرح‌های فروش، گروه صنعتی ایران‌خودرو سی و هشتمین طرح فروش فوق‌العاده سه ماهه و پیش فروش یک ساله را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات خود به اجرا می‌گذارد.

به گزارش تحریریه، سی و هشتمین مرحله طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، ویژه خانواده و حمایت از جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده از امروز در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو قرار گرفت.

در طرح فروش فوق العاده، چهار محصول سورن پلاس، پژو پارس سال، دنا پلاس توربو شارژ با گیربکس شش سرعته و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با روش قرعه کشی و موعد تحویل سه ماهه عرضه شده است.

در این طرح امکان ثبت نام متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بدون محدویت وجود دارد.

در طرح پیش فروش حداکثر ۱۲ ماهه نیز پنج محصول تارا دستی، تارا اتوماتیک، دنا پلاس توربوشارژ با گیربکس شش سرعته و فرمان برقی، رانا پلاس و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک عرضه شده است.

در این طرح متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و خودرو های فرسوده امکان ثبت نام دارند.

ثبت نام از روز سه شنبه ۱۲ مهرماه آغاز و تا پایان روز جمعه ۱۵ این ماه ادامه خواهد داشت و مراسم قرعه‌کشی پس از پایان مهلت ثبت نام با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو و به صورت برخط برگزار خواهد شد.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

چنان‌چه متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بیش از ظرفیت فروش باشد، تخصیص خودرو از طریق قرعه کشی صورت خواهد گرفت و در غیر این صورت مادرانی که شرایطشان به تایید سازمان‌های ذیربط برسد، قادر به واریز وجه خودرو خواهند بود.

همچنین متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده نیز می‌توانند با ضوابط اعلامی در سایت، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

پایان/

۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
کد خبر: 22028

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =