کارنامه توفیقات نظام مالیاتی، یکی از یادگارهای دولت سیزدهم خواهد بود

وزیر اقتصاد در اجلاس سراسری مدیران مالیاتی کشور، با تقدیر از عملکرد مطلوب سازمان امور مالیاتی با رویکرد تحول آفرینی، اهم تکالیف دولت در حوزه مالیاتی را تبیین کرد.

به گزارش تحریریه، احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در اجلاس سراسری مدیران مالیاتی کشور با تقدیر از عملکرد یک ساله سازمان امور مالیاتی کشور در دولت مردمی گفت: گزارش عملکرد شش ماهه اول مالیاتی که در روزهای اخیر دریافت کردم، در کنار عملکرد یکساله سازمان امور مالیاتی، گزارشی بسیار امیدوارکننده است. انتخاب جشنواره شهید رجایی در خصوص برتر اعلام شدن سازمان امور مالیاتی، کاملا دقیق، کارشناسی و هوشمندانه و به دلیل تدبیر مدیران و رئیس کل سازمان در یک سال گذشته بود که ما می توانیم با سربلندی در مورد کارنامه سال اول دولت در حوزه نظام مالیاتی صحبت کنیم. ویژگی مهم این دستاوردها و موفقیت های نظام مالیاتی این است که این کارنامه، کارنامه تحقق‌یافته‌ای است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با عنوان این مطلب که عملکرد بی نظیر نظام مالیاتی باعث شده، شاهد رکوردهایی باشیم که در سالهای اخیر بی سابقه بوده است و این یکی از مصادیق مهمی است که سازمان امور مالیاتی رقم زده است، افزود: بسیاری از برنامه‌ها، قراردادها و فعالیت هایی که در یکسال اخیر تحقق یافته، سالها در سازمان امور مالیاتی در دست انجام بوده است، اما اینکه سازمان ظرف یک سال گذشته فرایند بذر و دانه تا میوه را طی کند اتفاق مهم و قابل توجهی است که در دوره تحولی اخیر محقق شده و باعث شده امروز از ارقام محقق شده صحبت کنیم.

دکتر خاندوزی ادامه داد: این اجلاس و نشست ها فرصتی ایجاد می کنند تا بتوانیم، مسیر را بهتر طی می کنیم تا در خصوص چشم اندازی که به سمت آن حرکت می کنیم تا حد ممکن همگرا و هم نظر باشیم و فشارها و موانع که در مسیر اصلاح نظام مالیاتی وجود دارد ما را دلسرد نکند.

پایان/

۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 22031

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =