مودیان مالیاتی به این شرکت‌ها مراجعه کنند

رئیس اداره اجرایی مرکز تنظیم مقررات نظام پایانه‌های فروشگاهی گفت: اسامی و اطلاعات شرکت های معتمد ارائه دهنده خدمات مالیاتی دارای مجوز در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان امور مالیاتی کشور منتشر شد.

به گزارش تحریریه، اشکان هراتی با اشاره به آغاز اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان برای شرکت های بورسی و فرابورسی از ابتدای آبان ماه، گفت: مشمولان این قانون می‌توانند از خدمات «شرکت‌های معتمد ارائه دهنده خدمات مالیاتی» در زمینه‌هایی همچون نصب و راه‌اندازی پایانه‌های فروشگاهی، صدور و ارسال اطلاعات صورتحساب‌های الکترونیکی به سامانه مؤدیان و همچنین خدمات مشاوره ای و آموزشی استفاده کنند.

رئیس اداره اجرایی مرکز تنظیم مقررات نظام پایانه‌های فروشگاهی با اعلام اسامی شرکت های معتمد دارای مجوز، اظهارداشت: «شرکت معتمد داده کاوی اول سام» و «شرکت داده پردازی کیسان» با مجوز نوع اول در زمینه صدور و ارسال اطلاعات صورتحساب‌های الکترونیکی و پشتیبانی از تجهیزات مرتبط با آن فعالیت می کنند.

وی افزود: « شرکت دیان همراه فردا» نیز با مجوز نوع دوم در زمینه آموزش مودیان مالیاتی و مجوز نوع سوم در زمینه ارائه مشاوره های فنی مالیاتی و غیرمالیاتی فعالیت می‌کند.

به نقل از سازمان امور مالیاتی کشور، هراتی تصریح کرد: لیست اسامی و اطلاعات تماس این شرکت ها در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به آدرس https://www.intamedia.ir/ در دسترس عموم قرار دارد.

پایان/

۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 22397

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =