افاضات جدید وزیر بی کفایت دولت

سخنان جدید وزیر بی کفایت دولت نشان می دهد که یا با یک پدیده بی خبر از وظایف وزیر صمت روبرو هستیم و یا اینکه فاطمی امین با مردم شوخی دارد!

به گزارش تحریریه، سخنان جدید وزیر بی کفایت دولت نشان می دهد که یا با یک پدیده بی خبر از وظایف وزیر صمت روبرو هستیم و یا اینکه فاطمی امین با مردم شوخی دارد! زیرا از یک عدم حافظه و عدم اطلاعات خارج از قاعده رنج می برد.

درحالیکه وزارت صمت با موضوع واردات خودرو که تا سال 1392 همه مردم بدون مشکل انجام می دادند و باعث شده بود خودرو به یک کالای مصرفی و در اختیار همه مردم تبدیل شود، برخورد عجیبی داشته و 300 متقاضی را رد صلاحیت کرده است!(رونمایی از پدیده جدید رد صلاحیت در واردات خودرو) فاطمی امین گفت: تمام علاقه‌مندان به واردات خودرو می‌توانند درخواست دهند.

فاطمی امین که به سمبل ناکارآمدی دولت سیزدهم تبدیل شده است تاکید کرد: تمامی کسانی که علاقه مند به واردات خودرو هستند می‌توانند درخواست دهند و وارد فرآیند شوند یعنی هیچ سود ویژه‌ای در واردات نیست و هیچ محدودیتی به جز محدودیت فنی در درخواست «واردات خودرو» نیست پس رانتی ایجاد نمی‌شود.

اینکه وزیر صمت فکر کند سود ویژه ای در واردات نیست از شگفتی های حکمرانی است، زیرا مگر یک کنش اقتصادی می تواند بدون سود ویژه همراه باشد؟

گره زدن واردات کالا به بحث های فنی فقط از وزرای دولت سیزدهم بر می آید که دست تمام دولت های قبل را در پنهانکاری و کش و قوس دادن به تصمیم های ساده مدیریتی با هدف تامین منافع ذی نفعان خاص بسته اند و باعث شده اند تا بازار خودرو کشور به یک آبروریزی تمام عیار تبدیل شود.

فقط در هفته گذشته شاهد افزایش 10 درصدی قیمت خودرو در بازار بوده ایم، درحالیکه حقوق یک سال کارمندان دولت فقط 10 درصد افزایش یافته است.

پیش از فاطمی امین هم منوچهر منطقی در سخنانی حیرت آور اعلام کرد که قیمت خودرو در یک سال گذشته ثابت بوده و افزایش قیمت در بازار داخل وجود نداشته است.

انتظار می رود تا در جلسه استیضاح وزیر صمت در 10 آبان ماه نمایندگان مستقل مجلس شورای اسلامی به دوران بحران زای فاطمی امین پایان داده و جلوی بی حیثیت شدن دولت و نظام را بگیرند.

پایان/

۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
کد خبر: 22446

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حافظ IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
      1 1
      با سلام ادب از قدیم گفتن خلایق هر چه لایق
    • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
      1 1
      بجای تهمت زدن تحلیل کن تولید خودرو در زمان ایشون دوبرابر شده