تلاش دقیقه نودی فاطمی امین برای فرار از استیضاح

سخنگوی وزارت صمت با اشاره به اینکه پیش از این اسامی 7 شرکت به عنوان واردکننده خودرو اعلام شده بود، گفت: با اضافه شدن 5 شرکت به فهرست واردکنندگان خودرو، تعداد شرکت‌های واردکننده خودرو تا امروز به 12 شرکت رسیده است.

به گزارش تحریریه، در حالیکه قرار از روز سه شنبه فاطمی امین توسط نمایندگان مجلس استیضاح شود بنظر می رسد تیم وی بشدت در تلاشند تا وزیر صمت استیضاح نشود.

در جدیدترین این تلاشها سخنگوی وزارت صمت، از اضافه شدن چند شرکت دیگر برای واردات خودرو خبر داد و گفت: فعلا اسامی 5 شرکت دیگر به نام‌های بهمن خودرو، ایران خودرو، معین خودرو، ایرتویا و دیار خودرو که شرایط لازم برای واردات خودرو را بر اساس آئین‌نامه احصا کرده‌اند به فهرست 7 شرکت واردکننده خودرو که قبلا اسامی آنها اعلام شده بود، اضافه شد.

امید قالیباف افزود: بنابراین فهرست شرکت‌های واردکننده خودرو اکنون به 12 شرکت رسیده است ضمن اینکه این فهرست، همچنان باز است و به محض اینکه شرکت متقاضی واردات خودرو شرایط لازم در آئین‌نامه واردات خودرو را احراز کند به فهرست واردکنندگان خودرو اضافه می‌شود.

قالیباف با بیان اینکه واردات خودرو از بین خودروهایی با برندهای کره‌ای، ژاپنی و اروپایی انجام می‌شود، گفت: باید بگویم که خودروهایی مانند هیوندا اکسنت، هیوندا ای 10، میتسوبیشی میراژ، چانگان سی اس 35، ام جی 3 و ام جی 6، سیتروئن 3 و محصولی از شرکت فولکس واگن (سئات) در زمره مدل خودروهایی است که قرار است به کشور وارد شود که این خودروها در محدوده قیمت حدود 10 هزار یورو قرار دارند.

پایان/

۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
کد خبر: 22493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =