افتتاح نمایشگاه کتاب در شهربابک

هفتمین نمایشگاه کتاب مس شهربابک در استادیوم تختی این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش تحریریه، هفتمین نمایشگاه کتاب مس شهربابک با عرضه هشت هزار عنوان کتاب در محل استادیوم تختی شهرستان افتتاح شد.

سرپرست روابط عمومی وخدمات اجتماعی مجتمع مس شهربابک در آیین افتتاحیه این نمایشگاه از عرضه 8هزار عنوان کتاب در هفتمین نمایشگاه بزرگ مس شهربابک خبرداد و گفت: در این نمایشگاه که تا17آبان دایر میباشد 8 هزار عنوان کتاب از معتبرترین انتشارات کشور با 20درصد تخفیف در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

وحید بهشتی پور افزود: تلاش مجموعه روابط عمومی مجتمع مس برگزاری نمایشگاهی با به روزترین کتاب‌ها از معتبرترین انتشارات کشور بوده است.

وی تصریح کرد: مجتمع مس شهربابک انجام اینگونه فعالیت های فرهنگی در سطح شهر را مسئولیت خود در قبال مردم این شهر می داند و امید داریم این نمایشگاه که در برگزاری هرچه با کیفیت تر آن تلاش بسیار شده،مورد استقبال و استفاده ی همشهریان گرامی قرار گیرد.

بهشتی پور مزیت نمایشگاه امسال نسبت به سال های گذشته را حضور مشاورین مطالعه در غرفه ها عنوان کرد و گفت: علاقمندان به کتاب می توانند با استفاده از تجربه و راهنمایی مشاورین، در انتخاب وسیر مطالعه ی کتاب ها آگاهانه تر عمل کنند.
بهشتی پور به برنامه های جنبی نمایشگاه کتاب امسال اشاره کرد و گفت: در هفتمین نمایشگاه کتاب مس علاقمندان به کتاب در قالب نشست های فرهنگی از حضور و سخنان تعدادی از نویسندگان معروف استان و کشور بهره مند خواهند شد.

این نمایشگاه تا ۱۷ آبان ماه و در ساعات ۹ الی ۱۲ و همچنین ۱۶ الی ۲۱ پذیرای دوستداران کتاب است.

افتتاح نمایشگاه کتاب در شهربابک

پایان/

۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
کد خبر: 22574

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =