برگزاری مانور دور میزی بیماری بروسلوز در شهرستان شهربابک

رییس شبکه دامپزشکی شهربابک گفت: مانور دور میزی بیماری بروسلوز در شهرستان شهربابک برگزار شد.

به گزارش تحریریه، رییس شبکه دامپزشکی شهربابک گفت: با توجه به این که حدود نیمی از بیماری‌های جامعه انسانی در ردیف بیماری های مشترک بین انسان و دام است، شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک در راستای پیشگیری از بروز صدمات اقتصادی و بهداشتی در جامعه به طور مستمر در حال ارائه خدمت می‌باشد لذا با در نظر گرفتن موضوع حملات بیولوژیک در جامعه جهانی می‌توان به نقش مهم و اهمیت دامپزشکی در موضوع پدافند غیر عامل بخصوص پدافند زیستی پی برد.

مجید اسدی افزود: مانور دور میزی با موضوع بیماری بروسلوز به منظور آمادگی بیشتر و با هدف مقابله با تهدیدات دشمن در زمینه دامپزشکی با حضور نمایندگانی از فرمانداری، جهاد کشاورزی، مرکز بهداشت، محیط زیست، امور عشایری و شهرداری در محل شبکه دامپزشکی برگزار شد.

وی در ادامه بیان کرد: پدافند غیرعامل نقش مهمی در ایمن‌سازی زیرساخت‌های کشور و کاهش آسیب‌پذیری در مقابل تهدیدات سازماندهی و هدایت شده دشمن دارد بطوری که کشور را از درون مصون سازی می کند. .
وی ایجاد آمادگی در بین نیروها و هماهنگی بین دستگاه های مرتبط، فرهنگ سازی پدافند غیر عامل بعنوان یک اصل،شناسایی نقاط ضعف به منظور برطرف سازی آنها،تقویت نقاط قوت،شناسایی تهدیدات و برنامه ریزی در جهت کنترل آن را از مهمترین اهداف برگزاری این مانور مطرح نمود.

اسدی در پایان از فرمانداری و سایر دستگاه های ذیربط ، که بنحو احسن و با حضور فعال در این مانور شرکت نمودند تشکر کرد.

پایان/

۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
کد خبر: 22575

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =