شرایط خرید فیدلیتی و دیگنیتی اعلام شد

بورس کالا شرایط خرید خودرو فیدلیتی، دیگنیتی و دیگنیتی پرستیژ را که به ترتیب در روزهای ۲۱، ۲۲ و ۲۳ آذر عرضه می شود، اعلام کرد.

به گزارش تحریریه، در جدیدترین نامه مدیر بازرسی و امور اعضا بورس کالای ایران درخصوص خرید خودرو فیدلیتی که قرار است ۲۱ آذر روی تابلو بیاید، آمده است: مهلت ثبت سفارش ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۰ آذر است.

این زمان برای خودرو دیگنیتی که قرار است ۲۲ آذر عرضه شود ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۲۱ آذر و دیگنیتی پرستیژ که قرار است ۲۳ آذر روی تابلو معاملات برود ساعت ۱۷ روز سه شنبه ۲۲ آذر اعلام شده است.

میزان پیش دریافت خرید برای تمامی خودروها ۲۵ درصد است و اشخاصی که در عرضه های قبلی موفق به خرید خودرو سواری شده اند امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.

همچنین هر کد بورسی صرفا امکان ثبت سفارش روی یک کد عرضه از مجموع عرضه های روز انجام معامله را دارد.

۲۱ آذر امسال، ۴۸۶ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره شامل ۲۴۳ دستگاه سفید و ۲۴۳ دستگاه مشکی عرضه می شود.

روز ۲۲ آذر هم ۲۱۴ دستگاه دیگنیتی روی تابلو می رود و ۲۳ آذر ۱۰۶ دستگاه دیگنیتی پرستیژ در تالار خودرو عرضه می شود.

بهمن موتور فیدلیتی ۷ نفره را با قیمت پایه ۷۷۲ میلیون تومان روز ۲۱ آذر روی تابلو می برد، درحالی که قیمت پایه دیگنیتی ۸۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است. علاوه بر این، شرکت مذکور دیگنیتی پرستیژ را با قیمت ۹۹۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه می کند.

خریداران ملزم به واریز وجه مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه ها همزمان با تسویه اصل مبلغ به شماره حساب اعلامی به نام بهمن موتور هستند.

هزینه ها برای تمامی خودروها شامل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه ها مربوط به مالیات و عوارض شماره گذاری، هوشمندسازی کارت خودرو، هزینه خدمات پست، تولید پلاک و شماره گذاری و بیمه شخص ثالث است که درخصوص خودرو فیدلیتی ۷ نفره این عدد ۱۷۳ میلیون و ۹۱۹ هزار و ۲۷ ریال است و برای دیگنیتی ۳۹۴ میلیون و ۴۱۹ هزار و ۲۷ ریال و برای دیگنیتی پرستیژ ۳۳۹ میلیون و ۸۳۹ هزار و ۲۷ ریال است. همه هزینه های فوق صرفا باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخص خریدار به حساب بهمن موتور واریز شود.

فیدلیتی+دیگنیتی

شرایط خرید فیدلیتی و دیگنیتی اعلام شد

منبع: کالاخبر

پایان/

۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 23090

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =