راه دسترسی به روستای کُرُم از اولویت‌های مهم حوزه راهسازی است

سرپرست فرمانداری شهربابک گفت: راه دسترسی به روستای کرم از اولویت‌های مهم حوزه راهسازی می باشد و لذا باید تمام شرایط برای تسریع و پیشرفت این پروژه از سوی شهرستان فراهم گردد.

به گزارش تحریریه، سرپرست فرمانداری شهربابک گفت: راه دسترسی به روستای کرم از اولویت‌های مهم حوزه راهسازی می باشد و لذا باید تمام شرایط برای تسریع و پیشرفت این پروژه از سوی شهرستان فراهم گردد.

نویدی سرپرست فرمانداری شهربابک در جلسه بررسی رفع معارض و مشکلات پروژه راهسازی محور روستای کُرُم، با اشاره به این که روستای کرم یک روستای تاریخی و با طبیعت بکر و دارای مردمانی تلاشگر ،انقلابی، متعهد و با ایمان می‌باشند گفت: باید با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در روستا نسبت به معرفی آن به عنوان یک روستای گردشگری در منطقه عمل نمائیم.

وی افزود: راه دسترسی به روستای کرم از اولویت‌های مهم حوزه راهسازی می باشد و لذا باید تمام شرایط برای تسریع و پیشرفت این پروژه از سوی شهرستان فراهم گردد.

سرپرست فرمانداری شهربابک با اشاره به این که در صورت فراهم بودن شرایط و نبود معارض، تا عید امسال پروژه محور روستای کرم به بهره برداری خواهد رسید، گفت: باید تمام شرایط را برای پیمانکاران در پروژه های روستایی فراهم نموده تا آن ها با احساس امنیت بیشتری و اطمینان خاطر در انجام پروژه های عمرانی فعالیت نمایند.

وی همچنین افزود: تفاهم دربین شوراها و دهیاران و مردم منطقه رشد آبادی روستا را سریعتر خواهد نمود.

سرپرست فرمانداری شهربابک همچنین از دهیار و شورای اسلامی و مردم روستای کرم خواست در راستای رفع معارض پروژه راهسازی محور این روستا تمامی حمایت و کمک خود را در تسریع و پیشرفت این پروژه انجام دهند.

نویدی سرپرست فرمانداری شهربابک در پایان جلسه به برخی دیگر از مسائل و مشکلات روستای کرم با حضور شورا و دهیار منطقه پرداخته و دستوراتی را صادر نمودند.

پروژه راهسازی محور روستای کرم به طول 6 کیلومتر است که 3 کیلومتر آن آماده آسفالت و 3 کیلومتر در حال عملیات خاکبرداری، با اعتبار کامل 27 میلیار تومان و با 40درصد پیشرفت در حال انجام می باشد.

راه دسترسی به روستای کُرُم از اولویت‌های مهم حوزه راهسازی است

پایان/

۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
کد خبر: 23269

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =