نقش مس در رشد شهربابک موثر است

سرپرست فرمانداری شهربابک گفت: مجتمع مس شهربابک برنامه های توسعه ای دارد که می‌تواند با همکاری دیگر دستگاه های شهرستان در رشد و پیشرفت شهربابک و ایجاد اشتغال نقش موثری ایفا کند.

به گزارش تحریریه، حجت الاسلام انصاریان مسئول ستاد نماز جمعه و از دفتر امام جمعه شهرستان در جلسه شورای اداری شهرستان شهربابک ضمن تسلیت ایام فاطمیه، گفت: صحیفه فاطمیه روایات و کلام متقن حضرت زهرا (س) است و یکی از آن بیانات ما را به سوی کار جهادی ترغیب می کند.

وی با بیان این که همه ما برای عبادت، خلق شده ایم، افزود: عبادت جز خدمت به خلق نیست و نمونه کامل این عبارت را می توان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نامید که در کمال خضوع و خشوع برای مردم کار کرد و با این حال خود را فقط سرباز می دانست.

حجت‌الاسلام انصاریان ابراز امیدواری کرد: همه ما در زمره کسانی باشیم که برای خدا کار خالصانه انجام می دهیم.

سرپرست فرمانداری شهربابک هم در ادامه بیان داشت: شهر دهج با ظرفیت های خوبی که در حوزه های مختلف دارد می تواند به یکی از قطب‌های گردشگری در شهربابک تبدیل شود.

نویدی ضمن برشمردن برخی اقدامات ادارات شهرستان و تشکر از مدیران و روابط عمومی مجتمع مس شهربابک ادامه داد: این مجتمع برنامه های توسعه ای دارد که می‌تواند با همکاری دیگر دستگاه های شهرستان در رشد و پیشرفت شهربابک و ایجاد اشتغال نقش موثری ایفا کند.

وی به معرفی روسای جدید ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت شهربابک اشاره و ابراز امیدواری کرد: مدیران جدید با برنامه هایی که دارند منشأ خیر و برکت باشند.

نویدی خاطر نشان کرد: معتقدم که با توجه به ظرفیت های دستگاه های شهرستان ،می توان اقدامات بسیار مؤثری در شهربابک انجام داد.

وی اظهار داشت: روسای ادارات اقدامات بسیار خوبی را انجام می هند و بهتر است این اقدامات با فعالیت بیشتر روابط عمومی ادارات اطلاع رسانی شود تا امیدواری در جامعه بیشتر و نگرانی ها کمتر شود.

نویدی یادآور شد: در حال حاضر شهربابک با تلاش و برنامه های در دست اجرای ادارات به عنوان کارگاه سازندگی است که علی رغم همه مشکلات و موانع مدیران به طور جهادی کار می کنند.

نقش مس در رشد شهربابک موثر است

سرپرست فرمانداری شهربابک تاکید کرد: دغدغه مردم باید حل شود و باید تلاش کنیم در کوتاه ترین مدت، بیشترین مشکلات مردم را حل کنیم.

بهجتی رییس دادگستری شهرستان شهربابک نیز در ادامه با بیان این که حاج قاسم سلیمانی در سخنی می فرمایند «میزان فرصتی که در بحران هاست ، در خود فرصت نیست» گفت: ما می توانیم از بحران و اغتشاشات اخیر درس بگیریم و خدمتگزار بهتری برای مردم باشیم.

وی با اشاره به این که مبنای برخورد ما با اغتشاشگران قانون بوده است، افزود: ما در آرای خود سعی کردیم با افراد بی سابقه و هیجان زده با رافت و با افراد دارای غرض و با سابقه قاطع تر برخورد کنیم.

بهجتی تصریح کرد: برخی افراد آشوبگر بعد از بازداشت و در زمان بازجویی بی عدالتی را علت اصلی اقدامات هنجارشکنانه خود عنوان کردند.

وی تاکید کرد: مسئولان و شرکت ها در جذب نیروی کار، عدالت اجتماعی را رعایت کنند و به کار گیری نیروی بومی شهرستان را در اولویت قرار دهند.

رئیس دادگستری شهربابک پر کردن اوقات فراغت جوانان را یک امر مهم عنوان کرد و اظهار داشت: مسئولان شهرستان زمینه توسعه ورزش و زیرساخت های آن را در رشته های مختلف فراهم کنند زیرا علاوه بر ارتقای ورزش، موجب کاهش ناهنجاری ها در سطح شهر می شود.

وی بیان کرد: کار فرهنگی توسط معلمان در مدارس و روحانیون در مساجد ضروری است و می تواند نتیجه بخش باشد.

بهجتی با تأکید بر رفع مشکلات اداری مردم توسط مسئولان افزود: اگر امکان رفع برخی موانع کاری توسط مسئولان میسر نشد باید با روی خوش و رفتار منطقی مردم را قانع کنیم.

وی تاکید کرد: باید کمیسیون های شبه قضایی را در شهربابک فعال کنیم.

مظفری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک نیز عملکرد مسئولان را یکی از عوامل اغتشاشات اخیر در کشور عنوان کرد و بیان داشت: عملکرد نامطلوب برخی مسئولان موجب نارضایتی شدید مردم و موجب بی انگیزگی آنان شده است.

وی اظهار داشت: در برخی از مناطق شهرستان شهربابک برخی از امکانات ابتدایی برخوردار نیستند و بعضاً مسئولین نیز برای حل مشکلات آنان تمام تلاش خود را به کار نمی گیرند.

نقش مس در رشد شهربابک موثر است

پایان/

۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
کد خبر: 23293

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =