سرنوشت فلسطین در انتظار بحرین

مدتی است که صهیونیست ها زمین ها و منازل مسکونی در بحرین را به چند برابر قیمت خریداری می کنند، گویا سعی دارند همان داستان فلسطین را این بار در خلیج فارس تکرار کنند.

به گزارش تحریریه، اکانت جمعیت الوفاق بحرین در یک توییت، ویدئویی را از علامه الغریفی روحانی بحرینی منتشر کرد. علامه الغریفی در این ویدئو با هشدار درباره توطئه صهیونیست ها برای اشغال بحرین از شهروندان این کشور خواست فریب صهیونیست‌ها را نخورند.

مرکز «مطالعات خلیج فارس» به نقل از «المیادین» علامه الغریفی می افزاید: امروز صهیونیست‌ها در میان ما رفت و آمد می‌کنند. ما می‌شنویم که صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی حضور دارند و فلسطین را اشغال و زمین‌های آن را غصب کردند. امروز صهیونیست‌ها آمده اند تا زمین‌های وطن ما بحرین را نیز غصب کنند.

وقتی یک ناشناس می‌آید منزل شما را که ۲۰ هزار دینار بحرین می‌ارزد به قیمت ۱۰۰ هزار دینار یا حتی ۲۰۰ هزار دینار از شما می‌خرد باید مراقب باشید. شما خوشحال می‌شوید که چقدر منزلتان را بسیار گران فروختید، اما نمی‌دانید که ایمان و اعتقادات خود را از دست داده اید.

سرنوشت فلسطین در انتظار بحرین

وی افزود: شما حتی اگر همه دنیا را از دست بدهید، اما دین خود را حفظ کنید و از دست ندهید و از ایمان خود محافظت کنید، کاری کنید که ایمان شما در وجودتان بماند و همه توطئه‌ها را برای به زانو درآوردن شما به چالش بکشید.

در بخش دیگر گزارش المیادین آمده است: ۱۶۲ زندانی سیاسی در بحرین در نامه‌ای خطاب به مسئولان این کشور از شرایط اسفناک زندان‌ها و شکنجه‌ها شکایت کرده و خواستار فراهم شدن شرایط انسانی در بازداشت گاه های این کشور شدند.

از جمله درخواست زندانیان، دریافت مراقبت‌های بهداشتی مناسب، اجازه انجام مناسک مذهبی، ارتباط با خانواده‌هایشان و کاهش شکنجه و لغو انفرادی تنبیهی بود.

در اقدامی عجیب ۱۴ زندانی در ۱۰ آگوست ۲۰۲۲ ناپدید شدند و علی‌رغم تلاش‌های خانواده‌هایشان از سرنوشت آنها هیچ اطلاعی در دست نیست.

پایان/

۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰
کد خبر: 23786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =