ثبت درخواست مجوز خارج از درگاه ملی مجوزها تخلف است

مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار طی اطلاعیه ای اعلام کرد که درخواست صدور هر نوع مجوز کسب و کار فقط از طریق درگاه ملی مجوزها امکان پذیر است و ثبت هرگونه درخواست خارج از این درگاه تخلف است.

به گزارش تحریریه، مرکز ملی بهبود محیط کسب‌وکار طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: درخواست صدور هر نوع مجوز کسب‌وکار باید فقط از درگاه ملی مجوزهای کشور (mojavez.ir) ثبت و پیگیری شود.

متن این اطلاعیه‌ به شرح زیر است: به اطلاع عموم متقاضیان شروع کسب‌وکار و تولید در کشور می‌رساند براساس ماده ۷ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، درخواست صدور هر نوع مجوز کسب‌وکار باید فقط از درگاه ملی مجوزهای کشور (mojavez.ir) ثبت و پیگیری شود و هیچ سازمان یا اتحادیه ای برای صدور هر نوع مجوز یا پروانه حق ندارد از مسیری بجز درگاه ملی مجوزها از متقاضی مجوز ثبت‌نام کند یا مدرک هویتی نظیر نام و کدملی بگیرد.

فراخوان حضوری برای ثبت‌نام برای صدور مجوز نیز تخلف است و ثبت درخواست همه مجوزها باید کاملا الکترونیک، غیرحضوری و بدون مدارک کاغذی باشد.

از آنجا که ثبت‌نام خارج از درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir)، رهگیری و احقاق حق متقاضیان مجوز را ناممکن می‌کند، از هموطنان عزیز درخواست می‌شود در اجرای مسئولیت شهروندی و کمک به اجرای کامل قانون، با مشاهده تخلف ثبت‌نام خارج از درگاه ملی مجوزها یا ثبت نام حضوری برای صدور هر نوع مجوز یا پروانه کسب وکار، موارد و مستندات را به شماره‌ی ۰۹۳۳۲۳۵۳۱۹۵ در پیام رسان بله ارسال فرمایند تا با متخلفان احتمالی برخورد قانونی شود.

پایان/

۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 23845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =