طرحی که بیشتر به ضرر اروپاست

فضا سازی های رسانه ای دشمنان ایران در نهایت موجب آن شد که برخی نمایندگان پارلمان اروپا تصور کنند فرصت خوبی برای موج سواری دارند.

فضا سازی های رسانه ای دشمنان ایران در نهایت موجب آن شد که برخی نمایندگان پارلمان اروپا تصور کنند فرصت خوبی برای موج سواری دارند.

اینجا است که می توان متوجه شد نادیده گرفتن جنگ رسانه ای و سهل انگاری در سرمایه گذاری در مقابله رسانه ای با دشمن، کجا تاثیر می گذارد.

امروزه دو محور جنگ رسانه ای بر علیه ایران برقرار است یکی جنگ رسانه ای داخل کشور که اصلی ترین دلیل به هم ریختن اوضاع داخلی در ایران به حساب می آید و دیگری جنگ رسانه ای بر علیه ایران در خارج از کشور که موجبات فضا سازی و فشار بین المللی بر علیه این کشور را فراهم می کند.

این در حالی است که بسیاری از رقبای سیاسی ایران مخصوصا کشورهای عرب سال ها است متوجه این ماجرا شده اند و دهه ها است که در حال سرمایه گذاری اساسی روی فعالیت های رسانه ای خود چه در داخل کشور و چه در خارج کشور هستند.

به هر حال این ماجرا، جریانی جداگانه است که نیاز به بحث جداگانه دارد. اما مسئله بحث امروز، ایران هراسی و جنگ رسانه ای است که دشمنان ملت ایران راه انداخته اند و موجبات آن شده که در پارلمان اروپا بحث قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریستی کشورها مطرح گردد.

البته بحث دشمنی و خصومت تاریخی برخی کشورهای اروپایی با ملت ایران نیاز به اثبات ندارد و خاص و عام می دانند که برخی کشورها مانند انگلیس و فرانسه و... چه دشمنی های تاریخی با ملت ایران و ملت های منطقه داشته و دارند.

گو اینکه انگلیس از اتحادیه اروپا خارج شده اما همه می دانند که نقش اول در این ماجرا و اکثر توطئه ها بر علیه ملت ایران را انگلیس زخمی از ایران، ایفا می کند.

از زمان امضای قرارداد ننگین دارسی با انگلیس تا به امروز هم انگلیسی ها همیشه نقش اصلی در همه توطئه های بین المللی بر علیه ملت ایران را ایفا کردند چون ایرانی ها حاضر نبودند و نیستند به آنها اجازه سرقت نفت شان را بدهند.

جنگ رسانه ای که آنها بر علیه قذافی در لیبی راه انداختند موجب آن شد که مردم لیبی تصور کنند اروپایی ها خیر خواه آنها هستند و بر علیه قذافی شورش کنند و در نهایت دیدیم که اروپایی ها مانند شغال ریختند سر لیبی و امروزه در حال سرقت نفت و مایملک مردم این کشور می باشند.

ظاهرا این ماجرا خیلی به دهنشان مزه داده بود و آنها به دنبال آن بودند که همان کار را در منطقه خاورمیانه انجام دهند و شغال ها دوباره دور و بر آمریکا جمع شدند تا همان توطئه لیبی را در سوریه و عراق و ایران و... محقق کنند.

اما این بار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت مقابل آنها ایستاد و اجازه محقق شدن توطئه آنها را نداد و اصل دلیل کینه آمریکایی ها و اروپایی ها نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از همین جا است.

به هر صورت امروزه آنها طرحی را مطرح کرده اند که بیش از آن که به ضرر ایران باشد به ضرر خود اروپا است.

همه می دانند که این طرح توصیه است و الزام آور نیست ولی در صورتی که کشورهای اروپایی بخواهند چنین طرحی را اجرا کنند قطعا با مقابله به مثل ایران مواجه می شوند و باید توجه داشت که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروهای چندانی در اروپا ندارد ولی در مقابل کشورهای اروپایی نیروهای زیادی را در منطقه دارند و اگر نیروهای کشورهای اروپایی توسط ایران به عنوان تروریست تلقی گردند قطعا به عنوان تروریست با آنها برخورد خواهد شد و آن وقت آن نمایندگانی که با هدف موج سواری سیاسی جان سربازان اروپایی را به خطر انداخته اند باید جوابگو باشند.

منبع: اسپوتنیک

پایان/

۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
کد خبر: 23872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • داود بهنیان IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
      0 1
      کشور در دست بانک های خصوصی و شبکه های سازمان یافته فساد اقتصادی است. دشمن در درون کشور است. آدرس غلط ندهید.
    • آرش IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
      0 1
      گو تو دیگه کی مفسر شده ای