رهبر معظم انقلاب کدام وزیر رئیسی را عتاب کرد؟

رهبر معظم انقلاب کدام وزیر رئیسی را در نمایشگاه توانمندی‌های داخلی که در حوزه‌های مختلف برگزار شد، عتاب کرد که موردتوجه مردم و رسانه ها قرار گرفت.

به گزارش تحریریه، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در جریان بازدید 3 ساعته از نمایشگاه توانمندی‌های داخلی در حوزه‌های مختلف، سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی را به شدت عتاب کرد که موردتوجه مردم و رسانه ها قرار گرفت و از خود سوال می کنند که چه نوع مدیریتی در این وزارتخانه حاکم می باشد که این چنین باعث ناراحتی رهبر معظم انقلاب شده است.

پیش از این؛ میز اقتصاد تحریریه گزارش های مستندی از سومدیریت در وزارت جهاد کشاورزی منتشر کرده و خواستار تغییر ایشان شده بود که هنوز موردتوجه تیم اقتصادی دولت سید ابراهیم رئیسی قرار نگرفته است. البته بدون اینکه دفاعیه ای داشته باشند.

سومدیریت ساداتی نژاد گسترده است و مواردی مانند انتصاب چهره های اصلاح طلب فعال در شهرداری تهران مانند سعید راد در مناصب مهم، ابهام هزاران میلیارد تومانی در خرید میوه شب عید سال گذشته، فاجعه سومدیریت برای واردات نهاده های دامی با خلق پول پرقدرت 30 هزار میلیارد تومانی که به افزایش 250 هزار میلیارد تومانی تقدینگی انجامید و البته نهاده ها هم تا 40 درصد گران خریداری شد؛ در بانک کشاورزی و اخبار منتشره درباره انتصاب های خاص ایشان در فضای رسانه ای باعث شده است تا این چهره بی تجربه که از مجلس شورای اسلامی راهی دولت محرومان شد، گزینه تغییر فوری باشد که تعلل دولت در این باره باعث از دست رفتن فرصت ها شده است.

رهبر معظم انقلاب گزارش های ساداتی نژاد را نه درباره تحلیل های خاص و پیچیده که ممکن است محل بحث های کارشناسی باشد، که درباره تناژ تولید گندم زیر سوال برد که نشان می دهد با یک وزیر بسیار ضعیف و ماقبل مساله روبرو هستیم. به صورتی که حتی سازوکار روشنی برای اندازه گیری میزان تولید گندم در کشور طراحی و ایجاد نکرده است.

رهبر انقلاب به صراحت فرمودند که ادعای شما درباره تولید گندم حسی است! و این گزاره معنای روشنی دارد.

رهبر معظم انقلاب در یک جمله تاریخی که باید درباره آن به طور جداگانه تحلیل ارائه شود، تاکید کردند که باید بر تولید گندم دیم متمرکز شد که از منظر متخصصان محیط زیست و کشاورزی حاوی معانی عمیقی است.

پایان/

۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 23990

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • خدای یکتا IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      1 1
      گندم دیم اختیارش دست نزولات اسمانی است اما با استفاده صحیح از ابهای زمینهای ابی مثل بارانی یا قطره ای کردن انها هم تناژ محصول بالاتر برد هم اب به بقيه کشاورزها میرسید
    • مهدی IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      0 1
      دوستان تحریریه و دنبال کنندگان این سایت از شما درخواست داریم که به پویش های فارس نیوز بروید و از حضور دکتر بهرامی در صداوسیما برای راه حل های اقتصادی گره گشا از پویش های ما حمایت فرمائید فقط با یک کلیک با تشکر از حمایت های شما..