رئیسی واحدهای مسکنی که احمدی نژاد ساخت را تحویل داد

سید ابراهیم رئیسی واحدهای مسکن مهری که احمدی نژاد ساخت را پس از 9 سال به مردم تحویل داد.

به گزارش تحریریه، سید ابراهیم رئیسی که هنوز نتوانسته است وزیر راه با کیفیتی را برای وزارتخانه مهم و راهبردی مسکن انتخاب کند و به گزینه سیاسی و جنجالی مهرداد بذرپاش رضایت داده است، واحدهای مسکن مهری که احمدی نژاد ساخت را پس از 9 سال به مردم تحویل داد.

رئیس جمهور سید ابراهیم رئیسی به مناسبت ولادت باسعادت حضرت علی(ع) و در چهارمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ۶۸۳۸ واحد مسکونی در پرند و ۳ هزار و ۱۶۲ واحد در سراسر کشور را افتتاح کرد که تحویل متقاضیان شد.

علیرغم مشخص بودن نقشه راه برای اصلاح بازار مسکن به صورت دادن زمین های 1000 متری به مردم و سپردن ساخت به آنها همزمان با ارائه طرح های شهری مبتنی بر معماری اسلامی -ایرانی که دغدغه همیشگی رهبر معظم انقلاب بوده است، اما دولت سردرگم سیزدهم در ابتدا اعلام کرد که برای شهرهای تا 50 هزار نفر جمعیت به دنبال سیاست سپردن زمین به مردم است.

پس از چند هفته و بدون اینکه قدمی برداشته باشند، از دادن زمین به مردم در شهرهای تا 25 هزار نفر سخن گفتند و حالا هم در سکوت خبری کار را رها کرده اند و به افتتاح مسکن هایی که احمدی نژاد ساخت مشغول هستند.

پایان/

۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 24093

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      0 0
      در زلزله سالها پیش شهر ما دولت کمک هزینه 10 میلیون تومانی جهت بازسازی منازل داد و پس از آن بانک تجارت همه را به عنوان بدهکار مشکوک الوصول در سیستم بانکی معرفی نمود و بازماندگان زلزله تاکنون از کلیه خدمات بانکی محروم هستند. در حالیکه خود بانک تجارت هم می داند این موضوع در تعهد دولت بوده امنیت مالی و رفاهی و آسایش خانواده های داغ دار را بر هم زده و به نامه های بانک مرکزی هم مبنی بر رفع محدودیتها اهمیت نمی دهد و دست از اذیت و آزار مردم بر نمی دارد به طوری که حتی از دریافت کارت بانکی و تسهیلات خرد نیز محروم شده اند و اگر کسی بخواهد تاوان بدعهدی دولت را بدهد باید 5 برابر مبلغ وام را بپردازد!!!