افزایش فشار و ایجاد جنگ روانی علیه ایران پشت‌پرده تحریم‌های اخیر اروپا است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: غربی ها همواره روند گفتگو و مذاکره با کشورمان را همزمان با افزایش فشارهای سیاسی، امنیتی، اقتصادی، دخالت در امور داخلی و تنش آفرینی و حتی اعمال تحریم پیش برده اند.

به گزارش تحریریه، جلیل رحیمی جهان آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، در خصوص اظهارات ضدایرانی اخیر رئیس کمیسیون اروپا و اعمال محدودیت‌های جدید توسط این اتحادیه علیه تهران، گفت: غربی ها همواره روند گفتگو و مذاکره با کشورمان را همزمان با افزایش فشارهای سیاسی، امنیتی، اقتصادی، دخالت در امور داخلی و تنش آفرینی و حتی اعمال تحریم پیش برده اند.

نماینده مردم تربت‌جام و تایباد و باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به عبارتی غربی ها تاکنون از آنچه به عنوان سیاست های ضدایرانی دنبال کرده اند، هیچ نتیجه ای نگرفته اند زیرا جمهوری اسلامی عقب نشینی نکرده و امتیازی نیز نداده است.

وی در این راستا، ادامه داد: هر چند کشورمان توافق لازم را برای غربی ها انجام داد اما آمریکایی ها به طور یکجانبه آن را بر هم زدند؛ اکنون نیز غربی ها تحت تاثیر حوادث اخیر و با بهانه گیری در مورد جنگ اوکراین درصدد افزایش فشار و ایجاد جنگ روانی علیه ایران هستند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه اروپایی ها به خوبی می دانند ایران هیچ نقشی در مسئله اوکراین ندارد و در مقابل خودشان به افزایش تنش و جنگ در این کشور دامن زده اند، افزود: بر اساس باید اذعان کرد اعمال محدودیت‌های جدید توسط این اتحادیه علیه تهران نتیجه ای نخواهد داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خانه ملت، خاطرنشان کرد: در واقع این اقدام ضدایرانی اتحادیه اروپا صرفا موجب افزایش دیوار بی اعتمادی خواهد شد.

پایان/

۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 24501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =