جولان ورشکستگی کسب و کارهای کوچک در انگلیس

بحران هزینه های زندگی در انگلستان ممکن است منجر به ورشکستگی های عظیمی در سال ۲۰۲۳ شود و چندصدهزار کسب و کار کوچک را نابود کند.

به گزارش تحریریه، تارنمای شبکه خبری «اسکای نیوز» با استناد به مطالعه وب سایت GoDaddy گزارش داد که حدود ۶۳۰ هزار کسب و کار کوچک و خرد در انگلستان این نگرانی را دارند که ممکن است در سال جاری به دلیل هزینه های زیاد و فزاینده با مشکل شدید روبرو شوند.

طبق گزارش ها، ورشکستگی این مشاغل می تواند ۱۲ میلیارد پوند (۱۴.۴ میلیارد دلار) را از اقتصاد انگلستان محو کند.

بیش از سه چهارم پاسخ دهندگان در نظرسنجی های صورت گرفته در لنگلیس اعتقاد دارند بحران هزینه زندگی بزرگترین چالشی است که تا به حال با آن روبرو بوده اند. این افراد قیمت بالای انرژی را بزرگترین نگرانی خود توصیف کردند.

به گفته «اندرو گرادون» مدیر انگلیسی GoDaddy، کسب‌ و کارهای خرد، که معمولاً شرکت‌هایی با کمتر از ۱۰ کارمند به شمار می آیند، ۹۶ درصد از کل مشاغل در بخش خصوصی بریتانیا را تشکیل می‌ دهند.

East - Business news, local news, expert opinion - Business Live

اسکای نیوز به نقل از او آورده است این مشاغل رگ حیات کسب و کارها در بریتانیا هستند و در واقع این کسب و کارها در خط مقدم اقتصاد هستند و تأثیر مستقیمی در بحران هزینه زندگی را احساس می کنند.

گرادون خاطرنشان کرد: حدود ۴۲ درصد از مردم می گویند که خواهان حمایت از خود با مشوق‌ های مالیاتی هستند، اما به طور گسترده‌تر چشم انتظار حمایت از کسب‌وکار می باشند؛ بنابراین به دنبال کمک فنی برای توسعه فعالیت اقتصادی خود و همچنین حمایت از استراتژی دیجیتال هستند.

در همین حال، سخنگوی دولت اذعان کرده است که شرکت‌ ها با افزایش هزینه و قبوض انرژی دست و پنجه نرم می‌کنند. وی خاطرنشان کرد که دولت میلیاردها پوند به شرکت‌ ها کمک می‌کند.

وی به اسکای اظهار داشت: این حمایت به معنی آن است که برخی حدود نیمی از هزینه‌ های پیش‌بینی‌ شده انرژی را در این زمستان پرداخت خواهند کرد.

در سپتامبر ۲۰۲۲، دولت لندن طرح کمک مربوط به لایحه انرژی را معرفی کرد، که طبق گزارشات، ۱۸ میلیارد پوند (۲۲ میلیارد دلار) را برای کمک به جبران افزایش هزینه های انرژی به کسب و کارها ارائه کرده است.

با این حال، اجرای طرح فوق قرار است در ماه مارس به پایان برسد و طبق گزارش ها، میزان بسته حمایتی جدید به ۵.۵ میلیارد پوند (۶.۵ میلیارد دلار) کاهش خواهد یافت.

پایان/

۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰
کد خبر: 24583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =