تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی در شهربابک در راستای حفظ سلامت و حراست از حقوق مصرف کنندگان

رییس شبکه دامپزشکی شهربابک گفت: در راستای حفظ سلامت و حراست از حقوق مصرف کنندگان و به مناسبت نزدیک شدن به آغاز سال نو طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی در شهرستان شهربابک آغاز شد.

به گزارش تحریریه، مجید اسدی رییس شبکه دامپزشکی شهربابک ضمن تبریک به مناسبت نزدیک شدن به آغاز سال نو عنوان کرد: در راستای حفظ سلامت و حراست از حقوق مصرف کنندگان، شبکه دامپزشکی شهربابک نظارت های بهداشتی خود را بر تمامی مراکز عرضه فرآورده‌های های خام دامی و همچنین رستوران ها را در ایام پایانی سال را بیشتر خواهد کرد.

اسدی همچنین نظارت روزانه و مستمر بر کشتارگاه دام شهرستان را از دیگر موارد تحت کنترل بهداشتی این شبکه برشمرد.

وی افزود: با توجه به همزمانی ایام نوروز با ماه مبارک رمضان انجام نظارت های بهداشتی نوروزی این شبکه در قالب ۲ اکیپ بازرسی بهداشتی سیار و یک اکیپ ثابت مستقر در شبکه و از ۱۴ اسفند ماه سال جاری تا ۴ اردیبهشت ماه سال آینده صورت می پذیرد.

اسدی در پایان توصیه کرد: شهروندان گرامی، فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز تحت نظارت دامپزشکی تهیه نمایند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی اعم از شیر خام، مرغ، ماهی و گوشت قرمز مراتب را از طریق شماره تلفن ۳۴۱۱۲۰۳۴ به شبکه دامپزشکی شهرستان اطلاع دهند تا بازرسان این شبکه دراسرع وقت رسیدگی نمایند.

پایان/

۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
کد خبر: 24764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =