خبرسازی ضدامنیتی سایت نزدیک به لاریجانی برای شکستن اتحاد وزرای دولت قبل

سایت خبرآنلاین نزدیک به علی لاریجانی رئیس مجالس هشتم تا دهم در بازی خطرناک با گسل های قومی به دنبال شکستن اتحاد وزرای دولت های نهم و دهم است.

تهران - تحریریه - سایت خبرآنلاین نزدیک به علی لاریجانی رئیس مجالس هشتم تا دهم در بازی خطرناک با گسل های قومی به دنبال شکستن اتحاد وزرای دولت های نهم و دهم است.

به گزارش تحریریه، سایت خبرآنلاین متعلق به حسین انتظامی رئیس کنونی سازمان سینمایی وزارت ارشاد و معاون سابق مطبوعاتی این وزارتخانه در خبری با عنوان دوگانه قالیباف - نیکزاد متولد شد/رای آذری زبان ها سرنوشت ساز شد در تلاش برای مهندسی آرای منتخبان مجلس یازدهم و شکستن اتحاد وزرای دولت های نهم و دهم است. در این خبر از روتیتر "شانس حاجی‌بابایی پایین آمد /حمایت پایداری‌ها از وزیر محبوب احمدی‌نژاد /میرسلیم همچنان در میدان است" استفاده شده که در آن اشاره ای به نام سید شمس الدین حسینی نشده است. سایت خبرآنلاین وابسته به حسین انتظامی که در دوران معاونت مطبوعاتی به دلیل کانالیزه کردن یارانه مطبوعات به سمت رسانه های زیرمجموعه خود باعث اعتراض شدید رسانه ها، تحریم نمایشگاه مطبوعات و در نهایت استعفای وی از معاونت مطبوعاتی شد، برای شکستن اتحاد وزرای دولت های نهم و دهم به استفاده خطرناک از گسل های قومی متوسل شده است. تاکید بر رای آذری ها در انتخاب رئیس مجلس صحیح نیست و مجلس شورای اسلامی همواره به صورت یک کل یکپارچه عمل کرده است. استفاده از گسل های قومی برای پیشبرد مقاصد سیاسی آثار جبران ناپذیری بر امنیت ملی دارد و نباید به این عنصر خطرناک به عنوان ابزاری برای کنشگری سیاسی متوسل شد. حمایت علی لاریجانی از ریاست محمدباقر قالیباف بر مجلس شورای اسلامی باعث شده است تا رسانه وابسته به وی برای تخریب رقبای قالیباف دست به کار شود. به همین دلیل سایت خبرآنلاین به خبرسازی علیه اتحاد وزرای دولت های نهم و دهم با تقویت علی نیکزاد با ابزار استفاده از گسل های قومی متوسل شده تا اتحاد وزرای دولت قبل برای احیای مجلس شورای اسلامی را تضعیف کند. سایت نزدیک به محور لاریجانی - قالیباف در آخر مطلب با میان تیتر "نیکزاد در میدان است و کنار نمی رود" تاکید دارد که نیکزاد تحت هر شرایطی در رقابت برای ریاست مجلس می ماند، درحالیکه وی به همراه حسینی، حاجی بابایی و میرسلیم توافق کرده اند که در نهایت 3 نفر به نفع یکی کنار خواهند رفت. پایان/
۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶
کد خبر: 6694

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =