ابتلای مقام هندی به ویروس کرونا پس از تزریق واکسن

یک مقام بلند پایه هندی پس از دریافت واکسن کرونا مجددا به این بیماری مبتلا شد.

به گزارش تحریریه، آنیل ویج، وزیر بهداشت ایالت هاریانا هند حتی پس از تزریق واکسن ضد کرونای ساخت هند اعلام کرد، که به ویروس کرونا مبتلا شده است.

ویج در توئیتر خود نوشت:"تست کرونای من مثبت اعلام شده است. من در بیمارستان دولتی آمبالا-کانت بستری شدم. توصیه می کنم هر کسی که با من در ارتباط بوده است تست کرونا دهد." 

ویج 20 نوامبر اعلام کرد، که اولین داوطلب برای آزمایش واکسن ضد کرونای " Covaxin  " ساخت شرکت " Bharat Biotech " هند در ایالت هاریانا است.

شرکت " Bharat Biotech " پس از اعلام خبر مثبت شدن تست کرونای ویج اعلام کرد، که واکسن تنها پس از تزریق دومین دوز عمل می کند.

وزارت بهداشت هند 5 دسامبر طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شمار قربانیان کرونا در این کشور با مرگ 512 نفر دیگر طی یک روز گذشته به 139 هزار و 700 تن افزایش یافته است.

همچنین نتیجه تست کرونای 36 هزار و 952 تن دیگر در هند مثبت شده و شمار مبتلایان در این کشور به 9 میلیون و 608 هزار و 211 نفر رسید. تاکنون 9 میلیون و 58 هزار و 822 بیمار کرونایی در هند بهبود یافته‌اند.

بر اساس آخرین داده‌های «ورلدومتر»، هند از لحاظ تعداد مبتلایان به کرونا در رده دوم و از لحاظ شمار قربانیان در رده سوم جهان قرار دارد.

منبع: اسپوتنیک

پایان/

۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
کد خبر: 7981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =