۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
چرا برخی مسئولان دولت به تناقض گویی افتاده اند؟

در ماه ها و روزهای اخیر برخی مسئولین دولتی در کمال شگفتی سخنانی را بیان کرده اند که از شدت تناقض هر انسانی انگشت به دهان می ماند.

با تسلیت رحلت عالم ربانی و فقیه صمدانی، یاور انقلاب، امام و رهبری، فقیه بصیرت محور و ولایتمدار، حضرت آیت الله محمد یزدی، مدتی است که تناقضات عجیبی در اظهارات و رفتار برخی از مسئولین محترم اجرایی ، همسویان و همفکران  ایشان در مراکز علمی مشاهده می کنیم که برخی از آنها عبارتست از:
 ۱_پیش از این رئیس ‌سازمان برنامه و بودجه گفته بود
«یک قطره نفت هم نمی‌توانیم بفروشیم»! ولی در بودجه ۱۴۰۰ میزان فروش نفت را روزانه ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نوشته‌اند!

  ایشان دیروز گفته است «رقم فروش نفت در بودجه این پیام را به دنیا مخابره می‌کند که تحریم‌ها باید برداشته شود»!

مگر با ذکر رقم فروش نفت در لایحه بودجه، تحریم‌ها برداشته می‌شود! اگر این‌طور است چرا ۷ سال امکانات و ظرفیت‌های کشور را صرف مذاکره و برو بیا و... کردند؟! خودشان می‌دانند چه می‌گویند؟!
۲_مدام می گویند که جریان مخالف ما( یعنی انقلابی ها) پالس مذاکره به آمریکا و غربی ها می دهند ولی دریغ یک سند و بیان مصداق.با این که بارها از ایشان خواسته شده ولی به هیچ به روی خود نمی آورند؟
۳_ وقتی از آثار زیانبار برجام سخن گفته می شود، به جای توجه دادن به شروط رهبری که اجرا نشد و اعلام صریح ایشان بر خسارت بار بودن آن پس از نقض عهد صریح طرف مقابل، به نقل قول هایی می پردازند که در همان ایام اولیه توافق وجود ابراز شده و عمدا از بیان صریح خود برخی از مسئولین اجرایی که گفتند چیزی از برجام عاید ما نشد صرفنظر می نمایند.
به قول علامه طباطبایی(قده)" ما ابد در پیش داریم" باید روزی در برابر اینگونه اظهارات و تناقض ها، در برابر حقتعالی پاسخ دهیم.

ان الله خبیر بما تعملون

پایان/

۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
کد خبر: 8002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =