پشت پا زدن ستاد ملی کرونا به تذکر رهبری درباره اعتماد نکردن به "داروها و واکسن‌های تولیدی دشمن"

رهبر انقلاب گفتند: "کدام عاقلی به شما (آمریکایی‌ها) اعتماد می‌کند که شما بیایید برای او دارو بیاورید!" اما وزارت بهداشت و ستاد ملی نهایت تلاش خود را به میدان آورده تا واکسن به اصطلاح کرونا را از خارج از کشور خرید و وارد کند!

به گزارش تحریریه، با اعلام برخی از مراجع رسمی کشور مبنی بر واردات واکسن کرونا برای تزریق به مردم در ماه های آینده، دکتر حسین روازاده؛ متخصص طب ایرانی ــ اسلامی با بیان اینکه ما از واردات مواد حساس دارویی و درمانی تجربه خوبی نداریم و هنوز داغ خونهای آلوده فرانسوی تازه است، اظهار کرد: ما نمی‌توانیم به کشورهای خارجی از جمله غرب در حوزه های راهبردی از جمله راهبردهای درمانی اطمینان کنیم. تجربیات سال های پس از انقلاب نشان داده که دشمن دست به هر گونه حربه ناجوانمردانه ای برای ضربه زدن به عزت و کیان کشورمان می زند.

وی افزود: رهبر عزیز انقلاب مان، بارها در بیاناتشان در زمینه بی اعتمادی به آمریکا و غرب سخنانی را متذکر شده‌اند؛ از جمله در یکی از بیانات در ابتدای شیوع کرونا متذکر شدند: «شما آمریکایی‌ها متّهمید به اینکه این ویروس را شما تولید کرده‌اید؛... وقتی این اتّهام وجود دارد کدام عاقلی به شما اعتماد میکند که شما بیایید برای او دارو بیاورید؛ ممکن است داروی شما یک وسیله‌ای باشد برای اینکه این بیماری را بیشتر گسترش بدهد... ممکن است یک دارویی را شماها تجویز کنید یا وارد کشور کنید که این ویروس را ماندگار کند و مانع تمام شدنش بشود ... اگر کسی را به عنوان درمان‌کننده و پزشک بخواهید بفرستید، ممکن است او بخواهد بیاید اینجا، اثر عملی سمّی را که تولید کرده‌اند را از نزدیک ببیند، چون گفته میشود که با استفاده‌ از آشنایی‌های ژنتیک ایرانی که از وسایل مختلفی بدست آورده‌اند، یک بخشی را بالخصوص برای ایران درست کرده‌اند. »

این پژوهشگر طب ایرانی ــ اسلامی در ادامه با اشاره به اخبار مرتبط به واردات واکسن کرونا و همپیمانی شرکتها و کشورهای غربی در تولید آن عنوان کرد: بنیانگذاران معاهده کواکس (تولید و توزیع همزمان واکسن کرونا در همه جهان) یهودی های صهیونیستی هستند که عملکرد خیانت هایشان بر همه آشکار است و تنها کسانی که خود را به خواب خرگوشی زده‌اند، چشم بر روی تهدید های زیستی این دشمنان قسم خورده انسانیت بسته اند. امانوئل مکرون؛ رئیس جمهور فرانسه، بیل گیتس؛ مدیرعامل مایکروسافت و همدستانشان در سال های اخیر دشمنی خود را با کشورهای اسلامی و مستضعف آشکارا اظهار نموده اند و حالا دلسوز ترین افراد برای توزیع عادلانه واکسن شده‌اند.

دکتر روازاده خاطرنشان کرد:  مسئولین وزارت بهداشت 9 مهرماه امسال، به این معاهده پیوسته اند و ۱۲ آذر هم اعلام کرده اند ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار دوز واکسن از طریق کواکس پیش خرید کرده اند. حال سوال اصلی ما این است که چگونه است که ماسک، دارو، تجهیزات پزشکی، غذا و انواع تکنولوژی های زیرساختی برخلاف معاهدات بین المللی تحریم است و کمبود این موارد سالهاست که مردم ما را آزار می دهد ولی این واکسن شامل تحریم ها نشده و به سرعت برای ورودش به کشور اقدام می شود.

وی افزود: سؤال دیگر این است که نفر اول متخصصان علمی ستاد کرونا (دکتر مینو محرز) می گوید که چون من مبتلا قبلاً به کرونا شده ام این واکسن را نخواهم زد. بسیاری از مردم در کشورمان هم به صورت ضعیف ابتلا به کرونا را در سر گذرانده اند و حتی خودشان اطلاع ندارند چرا باید خود را در معرض تزریق این واکسن قرار دهند. طبق گفته این خانم دکتر اگر زدن واکسن عارضه ای برای بهبود یافتگان کرونا دارد چرا مردم عادی باید در معرض این عارضه باشند اگر هم نه با توجه به ایمن شدن این افراد که تعداد زیادشان اطلاعی از ایمن بودن خود ندارند مقدار بسیار زیادی از این واکسن ها ممکن است به افراد ایمن زده شود و این یعنی کار عبث و بیهوده.

دبیر کل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران گفت: گویا کادر درمان در اولویت دریافت این واکسن قرار گرفته اند که اگر عارضه زودرس داشته باشد خط مقدم مبارزه با این ویروس به یکباره از پا افتاده و از چرخه خدمت به بیماران خارج می شود؛ این یعنی فروپاشی بخش درمانی کشور. با توجه به این نکات خواسته ما مردم عادی این است که اول شخص رئیس جمهور و اعضای کابینه و ستاد کرونا و اعضای خانواده محترمشان این واکسن را در معرض دید مردم و کارشناسان بی طرف تزریق کنند و بعد از گذشت ۵ روز این واکسن  وارد چرخه توزیع عمومی برای مردم بشود.

دکتر روازاده متذکر شد: نکته قابل تذکر این است که بیم این می رود که صهیونیست بین الملل با استفاده از جریان نفوذ مستقر در برخی مراکز دولتی و سایر دستگاه ها، واکسن معاهده کواکس یا دیگر واکسن های مشکوک وارداتی را با عنوانهای مقدس ایرانی و نام مبارک شهدا یا به نام برکت یا ستاد اجرایی را وارد داروخانه های کشور کرده و به مردم تزریق کنند که از همه نیروهای دلسوز نظام و مردم تقاضا داریم که هوشیاری کامل در برابر این دسیسه ها داشته باشند.

انتهای پیام/

۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
کد خبر: 8075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 8
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • شهروند IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
      0 0
      فقط نمیدونم چرا بعضی ها سخنان رهبری را به میل خود تفسیر می کنند قطعاً نظر رهبری نخریدن واکسن از کشورهای اروپایی نیست بلکه احتیاط بیشتر است اگه اینطوری باشه که شما می فرمایید خیلی از داروهای ما وارداتی است پس همه آنها باید خطرناک باشد
    • رضا IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
      0 1
      به نظر من برند سایت خودتون رو با خبر حسین روازاده خرلب نکنید این آقا همون شخصی بود که اول ورود کرونا کلیپش در آپارات موجوده که کفتن میخوان دینمون رو بگیرن نا نیریم حرم حضرت معصومه و دست میدیم و روبوسی هم میکنیم.ایشون تمام پروتکلهارو زیر پا گذاشت.جدای از دانش پزشکیشون که جای خیلی بحث ها و نقدها دارد.
    • IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
      0 1
      امثال روازاده فقط قصدشان مخالفت است والا واکسنی که ساخته میشه مخصوص ایران نیست همه دنیا استفاده میکنند آقای دکتر میگین همون روغن بنفشه استفاده بشه.
    • IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
      0 0
      مگر ما این همه پزشک داریم چرا میدان به انها نمی دهنددارو ضد کرونا را بسازیم امریکا و اروپا راه معالجه بیماران خودرا هنوز نتوانسته درمان کند وای چه دارویی می خواهند وارد ایران کنند و بعد بهانه بیاورنند
    • مهدی IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
      0 0
      اگر بتوان واکسنی برای از بین بردن توهمات امثال روازاده تولید شود بسیار بهتر است. حماقت بسبیار خطرناک تر از کرونا است
    • IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
      0 0
      دکتر کامپیوتر روی میز شما،سیستم عامل،هواپیما سوار میشی یا مثل من پول نداری...خیلی چیزای دیگه،چرا بین اینهمه داروی ساخت دشمن برات مهم شده؟ نکنه منافعی...قصد تهمت یا ایجاد سوظن ندارم ولی عجیبه ها،
    • IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
      0 1
      شما دکتر متخصص طب سنتی با هکار داروی گیاهی و روغن خودتان ا معالجه کنید و واکسن هم نزنید. ولی برای ملت نسخه نپیچید. تمام داروهایی که در ایران مصرف می شود و ابزار و الات پزشگی واردادتی و از کشورهای غربی شما نگران دکان خودتان هستید تا سلامت مردم.
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      0 0
      دشمن بهتر از دشمن داخلی هست به هیچ مسعول ایرانی نمیشه اعتماد کرد