تشکر اطبای طب ایرانی ــ اسلامی از شجاعت مقام معظم رهبری در ممنوعیت واردات واکسنهای آمریکایی و انگلیسی

جمعی از اطبا، حکما و فعالان طب ایرانی ــ اسلامی طی نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی حمایت قاطع خود از تصمیم معظم له در ممنوعیت واردات واکسن‌های کرونای آمریکایی و انگلیسی به کشور اعلام کردند.

به گزارش تحریریه؛ جمعی از اطبا، حکما و فعالان طب ایرانی ــ اسلامی طی نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن اعلام حمایت قاطع خود از تصمیم معظم له در ممنوعیت واردات واکسن‌های کرونای آمریکایی و انگلیسی به کشور تاکید کردند: "عقلا به خوبی می‌فهمند آمریکایی که آمار کشته‌های کرونای آن از 350 هزار نفر فراتر رفته و با 4 برابر جمعیت ایران، 40 برابر ایران تلفات می‌دهد و انگلیسی که هم جمعیت ماست و 11 برابر ایران تلفات کرونا دارد، نمیتواند منجی ما و دیگران باشد، نمیتواند علم و پزشکی خود را به رخ کشد، نمیتواند دلسوز و دوستدار جان ما باشد."

مشروح این نامه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
و  إِذا مَرِضْتُ فَهُوَ یَشْفینِ

با عرض تسلیت ایام سوگواری بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س)، خداوند را شاکریم نخست بخاطر نعمت توحید و پرستش الله، آن محیی حیات‌بخش که جان انسانها و سایر انفس چنان در پیشگاه والای او ارزشمند است که حفظ جان یک انسان را به مثابه جان همه بشریت خوانده و کشتن یک انسان را نیز به مثابه کشتن همه بشریت و دوم بخاطر نعمت ارسال رسل و میوه آن ولایت فقیه.

خرسندیم از اینکه در عصری زندگی می‌کنیم که بجای حکومت طواغیت و ستمگران و بیخدایان، زیر سایه ولایت فقیه و زعیم عالیقدر تشیع حضرت آیت الله خامنه‌ای تنفس میکنیم.

دانا مردی که دیروز بخاطر فریاد استغاثه و تضرع مسلمانان و حتی غیرمسلمانان سوری و عراقی زیر تیغ تکفیریها، سردار پرافتخارش شهید حاج قاسم سلیمانی را برای نجات جانشان فرستاد و آن شهید که خونش تا ابد خواهد جوشید، دلیرانه محاصره ابرقدرتهای جهان و مخلوق تکفیری‌شان را می‌شکست و همچون یک فرشته حیات‌بخش، خود را به حرمین مبارک ائمه اطهار و اهل بیت در عراق و سوریه و اینجا و آنجا میرساند تا سرانجام ویروس نحس داعش را از منطقه پاکسازی کرد.

دانا مردی که امروز نیز برای جان ایرانیان مدبرانه شهید محسن فخری‌زاده‌ها را در دامان ایران پرورش داده تا به انسانها حیات ببخشند.

رهبر عظیم‌الشان انقلاب!

حکم ممنوعیت واردات واکسن آمریکایی و انگلیسی که سردمدارانشان ماههاست برای تحمیل آن به ایران و دیگر کشورها برنامه‌ها داشتند چه هیاهوهای رسانه‌ای چه نفوذ عناصر مزدوری که عامل اجرای منویات آنها باشند اقدامی شجاعانه و نشانه دوراندیشی و خوی زندگی‌بخشی حضرتعالی است.

عقلا به خوبی می‌فهمند آمریکایی که آمار کشته‌های کرونای آن از 350 هزار نفر فراتر رفته و با 4 برابر جمعیت ایران، 40 برابر ایران تلفات می‌دهد و انگلیسی که هم جمعیت ماست و 11 برابر ایران تلفات کرونا دارد، نمیتواند منجی ما و دیگران باشد، نمیتواند علم و پزشکی خود را به رخ کشد، نمیتواند دلسوز و دوستدار جان ما باشد.

بلکه اسناد و مدارک موثق اثبات می‌کند آنها علاوه بر اینکه خود خالق امراض جدید در آزمایشگاههای کشتارجمعی‌شان هستند، افزون بر آن، با تولید واکسنهای آلوده، داروهای آلوده، غذاهای آلوده و.. مترصد نسل‌کشی جوامع  خصوصا جوامع مسلمان و آفریقایی هستند.

چنانکه در یک نمونه افشاشده، دولت فدرال آمریکا به همراه شرکتهای داروسازی و واکسن‌سازی خود و معیت سازمان بهداشت جهانی، بیماری دهشتناک ایدز را ایجاد کردند و سپس میلیون‌ها دوز ویروس ایدز را در قالب واکسن آنفولانزا و هپاتیت و.. به آفریقایی‌های نگونبخت تزریق کرده و آنها را به کام مرگ کشاندند.

ما خانواده بزرگ جامعه طب اسلامی و ایرانی، از شهامت حضرتعالی که علیرغم غوغاسالاری اذناب آمریکا و انگلیس و موج دروغ پراکنی آنها علیه جنابعالی، نهراسیدید و قاطعانه چنین تصمیم بزرگی را اعلام نمودید، قدردانی می کنیم و دعا میکنیم چنانکه اینچنین خود را برای حفظ جان مردم ایران و مظلومان جهان، آماج حملات لشکر شیطان میکنید، در سلامت و صحت، پرچم این انقلاب مقدس را به دست حضرت صاحب الزمان (عج) بسپارید. ان شاالله

همچنین همگام با دیگر اقشار درمانگر حوزه سلامت و ملت قهرمان ایران خانواده بزرگ طب سنتی ایران از این اقدام هوشمندانه ومدبرانه مقام معظم رهبری حمایت قاطع خود را اعلام میداریم.
و السّلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته.

انتهای پیام/

۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
کد خبر: 8323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =