دانشمندان مستقل: کرونا، بزرگترین دروغی که تاکنون گفته شده است

یک روزنامه اسپانیایی به نقل از متخصصان آمریکایی در گزارشی نوشت که ۷ دانشگاه آمریکا پس از پژوهش هایی تاکید می کنند چیزی به نام ویروس کرونا وجود ندارد.

به گزارش تحریریه، تارنمای روزنامه «El Correo de España» در گزارش خود آورده است پزشک کالیفورنیایی «اندرو وی» که دکترای ویروس شناسی و ایمونولوژی دارد و در یک آزمایشگاه بالینی مشغول به کار است چهارده نکته را در مورد نمایش جهانی ویروس کرونا بیان می دارد که به معنای واقعی نشان می دهد کووید ۱۹ یک دروغ بزرگ است.

وی چنین بیان می کند: من دکترای ویروس شناسی و ایمونولوژی دارم و در حوزه آزمایش های بالینی فعالیت می کنم. در چند ماه اخیر ۱۵۰۰ نمونه کووید ۱۹ مثبت در جنوب کالیفورنیا را جمع آوری و آزمایش کردم.

هنگامی که من و تیم آزمایشگاهی از طریق میکروسکوپ های دقیق نمونه ها را مشاهده و آزمایش می کردیم، متوجه شدیم در هیچ یک از این ۱۵۰۰ نمونه ویروس کووید وجود ندارد.

آنچه ما پیدا می کردیم این بود که به صورت عمده در ۱۵۰۰ نمونه آزمایشگاهی ویروس آنفلوآنزا نوعی A و B وجود دارد و حتی یک نمونه ویروس کووید هم نیست.

نمونه ها را به دانشگاه های استنفورد، کرنل و برخی آزمایشگاه های UC فرستادیم و آنها هم نتایج مشابهی دست یافتند. یعنی «NO COVID».   

ما آنفلوآنزای نوع ای و بی را پیدا کردیم و با مرکز کنترل و پیشگیری بیماری یاسی دی سی (Centers for Disease Control and Prevention) صحبت کردیم تا نمونه های زنده کووید را تحویل بدهند اما آنها تاکید کردند نمی توانند همکاری کنند زیرا هیچ نمونه زنده ای در اختیار ندارند.

کووید۱۹ تخیلی ناب

این پزشک و متخصص ویروس شناس تاکید دارد اکنون به این نتیجه دست یافته است که کووید ۱۹ کاملا تخیلی است. آنفلوآنزا را کووید نامیده اند. در آمریکا حداقل  ۲۲۵ هزار مرگ ناشی از بیماری های مزمن همچون ناراحتی قلبی، سرطان، دیابت، آمفیزم و غیره رخ داده که آن را به نام کرونا به ثبت رساندند. این افراد به انفلوآنزا مبتلا شدند و از آنجا که ایمنی بدن آنها کم بود جان خود را از دست دادند.

وی تصریح کرد هنوز یک نمونه از ویروس کووید ۱۹ را برای تحقیق بر روی آن پیدا نکرده است. در ۷ دانشگاه آزمایش های گوناگونی بر روی ۱۵۰۰ نمونه انجام شده است اما نتیجه ای نداشت. به همین دلیل تلاش دارد از CDC شکایتی را ترتیب دهد.

داستانی ناب که تاکنون کسی به آن شک نکرده است

 مگر می توان باور کرد سی دی سی یا مرکز به اصطلاح پیشگیری از بیماری ها یک نمونه وقعی و زنده از کووید را در اختیار نداشته باشد. اگر آنها نمی توانند یا نمی خواهند نمونه واقعی را ارسال کنند پس باید گفت که به هیچ عنوان ویروس کووید ۱۹ وجود ندارد و این بیماری ساختگی است.

چهار مقاله تحقیقاتی وجود دارند که ژنوم ویروس کووید ۱۹ را توصیف می کنند اما آنها می گویند هرگز موفق به جداسازی و تصفیه کامل نمونه ها نشده اند؛ این مقاله ها تنها قطعات کوچکی از RNA را توصیف کرده اند که حاوی ۳۷ تا ۴۰ جفت پایه است. حال آنکه یک ژنوم ویروسی باید حاوی ۳۰ تا ۴۰ هزار جفت پایه باشد.

سوال این است، با اینکه در جهان بر روی خطرناک بودن کرونا یا کووید19 تا به این اندازه تبلیغ می شود چرا آزمایشگاه ها در هیچ مکانی این ویروس را به صورت تصفیه شده پیدا نمی کنند؟ 

به اعتقاد این متخصص ویروس شناسی، دلیل این است که هرگز چنین ویروسی وجود نداشته است که بخواهند آن را پیدا کنند؛ نکاتی که آنها در مورد قطعات کوچک RNA بیان می کنند هرگز به عنوان یک ویروس شناخته نمی شود. بنابراین آنچه ما اکنون با آن روبرو هستیم فقط یک نوع آنفلوآنزا است که هر ساله بروز می کند. کووید ۱۹ ساختگی است؛ آنها بیماری آنفلوآنزا را به عنوان یک همه گیری به نامSars-Cov-۲ به جهان القا کرده اند.

وی در پایان تاکید کرد چین و گلوبالیست ها با فریب کووید ۱۹ یعنی آنفلوآنزا را به عنوان ویروسی جدید جا انداخته اند تا استبداد جهانی و  نظارت پلیسی در جهان توتالیتر را تقویب و تنظیم کنند؛ یکی از پیامدهای بارز ویروس کرونا وقوع تقلب گسترده انتخاباتی در آمریکا بود.

پایان/

۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲
کد خبر: 8769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 23
    • نظرات در صف انتشار: 2
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • بازنشسته فرهنگینم IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      1 1
      بیشتر توضح دهید
    • IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      5 5
      برعكس من تصورم اين است كه كرونا از اوايل سال ٩٨ وجود داشت زيرا آمار مرگ و مير غير عادى از اون موقع وجود داره
    • امین عابدی IR ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      9 2
      یعنی چی مگه مردم مسخره شماست حالا تکلیف چیه بدون کرونا چظور زندگی کنیم عادت کرده بودیم آخه !!
    • پری IR ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      1 0
      من از روز اول هم گفتم،خودم باعث شدم یک جوری به خاطر من این کار را کرد مرسی ولی کاش واقعیت داشت
    • IR ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      4 1
      از انسانی که به فرمایش قرآن میتواند تا سر حد حیوان پیش برود بله پست تر از حیوان هم بشود هیچ چیزی بعید نیست !!!!!
    • فلانی RO ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      22 14
      من پرستارم . اگه کرونا انفولانزاست چرا سالهای قبل یا چنین وضعی رو به رو نبودیم؟ چرا بیمارانی با این شرح حال نداشتیم ؟ ویروس توی چندین ازمایشگاه توالی یابی شده . این حرفها یعنی چی ؟ با این حرف های بی پایه و اساس باعث میشین مردم رعایت نکنن و خودشون و خونوادشون دچار خسارت و ضرر بشن . لطفا نظر من رو تایید کنید .
      • IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
        6 10
        احسنت
      • IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
        6 2
        علتش اینه اینقدر مردمو الکی ترسوندن که همه از ترس دارن میمیرن. رئس بیمارستان ایلام بود فکر کنم گفته بود حدود ۷۰ درصد کسایی که بعد کرنا میرن کما و icu بخاطر ترسه
      • محمد IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
        6 0
        سلام درابتدا از پرستاران عزیز کشور برای تلاشها وکوششهایشان تشکر می کنم اما بنده باحرف شما خیلی موافق نیستم تلقین یک مسئله باعث باور میشه وباورما سرنوشت ساز است امتیازی که ماداریم این است که ما برخلاف غرب به منابع ناب معرفتی وحی دسترستی داریم ازپروتکل های فقهی بهداشتی گرفته که درموسسه ی الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت مطرح شده تا داروی امام کاظم (ع) وداروی سعال برای شناخت اشکال روش تجربی و مکمل آنها پیشنهاد می کنم به کتاب معرفت شناسی (مجتبی مصباح)به همراه شنیدن فایل های صوتی استاد مصباح (مبحث معرفت شناسی موجود دراینترنت)مراجعه نمایید تا اشکال پزشکی نوین را عمیقآدرک کنید وتکمیلش کنید
      • علیرضا NL ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
        7 0
        چون مردم بخاطر بیمارستان میمیرن نه کرونا . اون زمان اگه سرما میخوردی بهت قرص سرماخوردگی میدادن الان رمدسویر میدن که بسیار پرعوارض و کشنده است !
    • محمد IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      11 1
      سلام من همون اوایل یه چیزی گرفتم ، دقیقا شبیح آنفلانزا بود که قبلا هم چند بار گرفتم ، فشار هم اورد در یه برهه ای اینقدر ضعف داشتم که راه رفتن عادی برام سخت بود ، تب و لرز ، استخوان درد ، بی اشتهایی ،عفونت ریه، بدنم لرز داشت و سرم تب ! ولی استراحت کردم و مطابق طب سنتی تغذیه کردم ، بعد دو سه هفته خوب شد ، مشکلی هم نبود . اینجا یه چیز مسخره ای که وجود داره اینه که وقتی ریه عفونت میکنه باید تخلیه بشه ، ریه من هم عفونت کرد ولی با سرفه بعد از چند روز تخلیه شد و خوب شدم ، ولی مردمی که بستری میشن ماسک اکسیژن میزنن که خودش سرده و نمیزاره ریه تخلیه بشه ، از اون طرف هم غذاهای با طبع سرد بهشون میدن !!! ...
      • علی IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
        3 1
        آقا محمد منهم دقیقا سه ماه پیش همینجوری شدم ! ولی چون از اوائل پیدایش (به اصطلاح ) کرونا ، داروی امام کاظم میخوردم جمعا دو روز استراحت کردم و تقریبا خوب شدم . ولی یک فرقی که این بیماری با سرماخوردگی هایی که قبلا دچارش میشدم این بود که من بعد از دو روزی که حالم بد بود و همه جام درد میکرد و بیحال بودم ، 95 درصد بویایی و چشایی خودم را از دست دادم ! و بو و طعم را متوجه نمیشدم . خیلی طول کشید که قدرت بویایی و چشایی ام بازگردد .بطوریکه در حال حاضر احساس میکنم حس بویایی ام بطور کامل نیست . متخصصین می بایست نظر بدن ولی بنظر میاد روی ویروس های آنفولانزا یک مختصر تغییرات داده اند و پخش کرده اند ولی برای مردم هراسی و برای مقاصدی که هیچ کس نمی داند ، برسند ، چنان تبلیغات وسیعی کرده اند که اکثرا باور دارند یک ویروس کرونایی وجود دارد که بسیار کشنده است !
    • سلام IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      5 2
      لطف کنید منبع خبر را در اناها این خبر قرار دهید منظورم صفحه اون روزنانه اینحوری که نمیشه باور کرد
    • IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      1 3
      لطفا لینک خبر این روزنامه اسپانیایی را بزارید
    • مصی IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
      8 7
      مطلبتون دروغ و ساختگیه چرا حتی یک منبع معتبر نداره حتی لینک مقاله رو هم نداشتید.کمتر دروغ بگید.مطلب برای نوشتن ندارید
    • Rahi FR ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
      4 3
      این هم لینک منبع https://elcorreodeespana.com/politica/939767625/La-mayor-mentira-jamas-contada-siete-universidades-estadounidenses-confirman-que-el-coronavirus-no-existe-Por-Luys-Coleto.html
    • علی IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
      1 1
      خوب عکس روزنامه اسپانیایی که در گزارش اومده
    • حقیقت‌یاب SE ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      1 5
      ❌ادعایی #نادرست مربوط به چند ماه قبل به فضای مجازی فارسی راه یافته با این مضمون که: «۱۵۰۰ نمونۀ مربوط به بیماران مبتلا به کووید-۱۹ بررسی شده و در هیچ‌یک از آن‌ها کوروناویروس یافت نشده و همگی حاوی ویروس آنفلوآنزای A و B بوده است» این ادعا به «دکتر رابرت اسوالد از دانشگاه کرنل» نسبت داده شده تا مخاطبان بیشتری آن را باور کنند. چنین انتسابی درست نیست. نخستین بار این پست در ۶ دسامبر ۲۰۲۰ توسط یک ناشناس (نه فقط نامعتبر) در یک صفحه در تارنمایی که به انتشار مطالب شبه‌علمی و توهم توطئه معروف است منتشر شد. اینجا ۲۸ دسامبر این پیام به دکتر رابرت اسوالد نسبت داده شد که دکتر اسوالد در ای‌میلی به USA Today آن را تکذیب کرد. منبع دکتر اسوالد برخلاف این نوشته دکترای ویروس‌شناسی و ایمونولوژی ندارد. منبع ادعاهای مطرح شده در پیام دربارۀ نتایج آزمایش در چند دانشگاه آمریکا نیز هیچ سندی ندارد و دروغ است. با نوشته‌ای رو به رو هستیم که نویسنده‌اش نامعلوم است، انتسابش دروغ و اظهاراتش ساختگی؛ همچنین تمام شواهد برخلاف آن اظهارات است. 🚨در اینجا اشتباهات دربارۀ کووید-۱۹ در حد امکان رفع می‌شود: 🆘 t.me/nouritaze
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      3 6
      میخاین با این کار مردمو نابود کنین دروغه کرونا هست از همه نوعش خدا لعنت کنه چینی ها رو ک ساختنش
    • کورش ایرانی IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      8 1
      ساخت این ویروس ذهنی راهکار بهداشت جهانی است برای پاره ای از مسائل جهان است که درحال و آینده بشر با آن مشکلات روبرو می باشد ,هر کشوری به اقتضای خودش از آن استفاده میکند.......تنها عضوی از بدن که می تواند بیشترین تاثیر پذیری روانی داشته باشد ریه است.
    • امیر AT ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
      1 9
      یه عده هنوز هستند که باور ندارند زمین کروی است یک عده هستند هنوز دارو ها را قبول ندارند پزشکی رو قبول ندارند و کتابهای پزشکی رو میسوزند این دلیل نمیشه این مزخرفات رو شما نشر بدید
    • IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
      0 3
      اخر مقاله را نگاه کنید که نتیجه گیری سیاسی کرده و خودش را لو داده که از طرفداران ترامپ است
    • مهدی IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
      0 3
      لطفا منبع معتبر بیارید. امیدوارم که پخش این پیام از روی ناآگاهی بوده باشه ولی بدونید که اگر یک نفر بمیره شریک خونش هستید و محض اطلاع اونهایی که کووید ۱۹ واقعی رو گرفتند میدونند که چه چیز عجیب و غریبیه، من خیلی از این چیزهای لازم رو رعایت میکردم و شاید رعایت همین ها باعث شد که نمیرم ولی خدا میدونه که شوخی بردار نیست، شما رو به هر چی که قبول دارید این لعنتی رو شوخی نگیرید چون من از کما برگشتم و دارم اینها رو به شما توصیه میکنم. لطفا ماسک بزنید و از معاشرت های بی مورد و در فضای بسته جدا اجتناب کنید، خداوند به ما عقل داده و این وجه تمایز ما از دیگر حیواناته و هر چیزی که شرط عقل رو نفی کنه در هیچ دین و منطقی مورد قبول نیست. بامید اینکه سلامتی چترش رو روی ایران زمین پهن کنه.