بورس این هفته هم قرمزپوش ماند

دراخرین روز هفته ارزش معاملات در بورس با 52 هزار میلیارد ریال بود که نسبت به روز گذشته 72 درصد کاهش و مجموع ارزش کل معاملات در بازار امروز 247 هزار میلیارد ریال بود

به گزارش تحریریه، در بازار امروز، شاخص کل با 3،364 واحد کاهش به 1،206،781 واحد و شاخص هم وزن هم در روز جاری با 540 کاهش به 431،809 واحد رسید که نسبت به روز گذشته این دو شاخص به ترتیب 0.28 و 0.12 درصد کاهش را ثبت کردند.

 همچنین ارزش معاملات در بورس با 52 هزار میلیارد ریال بود که نسبت به روز گذشته 72 درصد کاهش و مجموع ارزش کل معاملات در بازار امروز 247 هزار میلیارد ریال بود که نسبت به روز گذشته 46 درصد افزایش داشته است، اما این افزایش معاملات مربوط به معاملات خرد نبوده است.

 در ترکیب ارزش معاملات امروز، 15 درصد مربوط به معاملات خرد سهام و حق تقدم، 12 درصد مربوط به معاملات بلوک سهام، صندوق های قابل معامله و سایر و عمده معاملات با تصاحب 73 درصد، مربوط به معاملات اوراق مشارکت بوده است.

همچنین امروز شاهدخروج 965 میلیارد تومان نقدینگی از سوی حقیقی ها و ورود 197 میلیارد تومان پول حقیقی ها به صندوق های درآمد ثابت بوده ایم.

کارشناسان بازارسرمایه معتقدند،  در بازار امروز خودرویی ها، پالایشی ها و فلزات؛ اکثرا در صف فروش یا حوالی آن معامله شده است، اما معاملات در محصولات شیمیایی و معدنی ها و تک سهم هایی چون برکت، کزغال مثبت و دارای تقاضای خوبی بوده اند.

 بیشترین رشدهای صنایع نسبت به دیروز، مربوط به کانی های فلزی، تامین آب، برق و گاز، کانی های غیرفلزی و بیشترین کاهش صنایع نسبت به دیروز مربوط به صنایع فنی و مهندسی، محصولات کاغذی و فرآورده های نفتی بوده است.

پ

۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
کد خبر: 8912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =