نامه تنها کاندیدای زن ریاست جمهوری 1400 خطاب به مردم

سارا فدائی، فعال سیاسی و مدرس دانشگاه و تنها کاندیدای زن انتخابات ریاست جمهوری 1400 اسلامی ایران نامه ای خطاب به مردم ایران منتشر کرد.

به گزارش تحریریه، دکتر سارا فدائی، فعال سیاسی و مدرس دانشگاه و تنها کاندیدای زن انتخابات ریاست جمهوری 1400 اسلامی ایران نامه ای خطاب به مردم ایران منتشر کرد.

«بسم الله الرحمن الرحیم»

به نام و یاد خدای حسین (ع) و با تقدیم صمیمانه ترین سلام ها و درودها

بیش از چهار دهه از انقلاب شکوهمند و مردمی مان گذشت، کشور عزیزمان بیش از هر زمان در انتظار تغییر نگاه برای ساختن و پرداختن فردای خویش و اصلاح گذشته است. بی تردید هنگامه آن فرا رسیده است که با یک نگاه منصفانه این دوران را مرور کنیم که چه گفتیم و چه کردیم؟ و باز در کنار هم بیندیشیم که چه باید گفت و چه باید کرد؟

باور قلبی من این است که در سایه سار عزت و عظمت اسلام و کسب آزادی و استقلالی که میراث مجاهدت های امام عظیم الشان (ره) و شهیدان والامقام و مردم شریف ماست، در کشوری با ظرفیت های خدادادی ایران بزرگ، پیشرفت و عدالت، رسالت و راهبرد تاریخی امروز و هر روز ماست. رسالتی که بی تردید سهم دولت در آن ممتاز است و می بایست به وظایف خود در این چارچوب به نحو مطلوب عمل کند.

شایسته بود در بستر تاکیدات مکرر رهبری شرایط زندگی مردم به ویژه در وضع معیشت بیش از گذشته مورد اصلاح قرار گیرد و دولتها، تحریم را سپر توجیه هات برای خویش قرار ندهند.

نیاز امروز ما به هنر مدیریت جوان و جهاد گرایانه ای است که فرصت شناس، بلکه فرصت ساز باشد  و هر پدیده ای را به نفع  و منافع ملی  مبدل سازد. مدیریتی که در تعامل هوشمندانه با دنیا ظرفیت های  سیاست خارجی را در خدمت رونق اقتصاد داخلی به کار گیرد و در جهت رفع تحریم ها و اقتدار کشور و رفاه مردم، اقدامات درست و هوشمندانه و شایسته ای را انجام دهد.

اینجانب با درک ضرورت های تاریخی، بایدها و نباید های مدیریت کشور در عرصه های گوناگون از مسائل اقتصادی تا فرهنگی و هنری و سیاست خارجی و موضوعات اجتماعی معتقدم که باید بیش از گذشته حکمت و حکومت را به ائتلاف گرفت و بعبارتی حاکمان و حکیمان را هم نشین کرد تا فرمان عمل و عملگرائی را در تدبیر امورات کشور  بدست گیرند. 

در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، زنان از جهت مشارکت و تصدی مناصب و مسئولیت های سیاسی اجتماعی، همسنگ مردان از حق رای دادن و انتخاب کردن و نیز حق نامزدی و انتخاب شدن برخوردار گشته اند  و در خصوص منصب ریاست جمهوری نیز نیازمند  تفسیر صحیح از قانون احساس می شود تا زمینه حضور زنان توانمند در عرصه ریاست جمهوری فراهم شود.

براساس همین دیدگاه با استعانت از  درگاه الهی  و توسل به معصومین(ع) و بیعت با رهبر حکیم انقلاب و کسب اجازه از محضر ایرانیان بی نظیر، فهمیم و بزرگوار، مصمم به حضور در انتخابات ریاست جمهوری شده ام تا در گره گشایی از مشکلات زندگی روزمره مردم نقشی موثر ایفا نمایم دارم.

حضور بنده با توکل به خدای سبحان و توسل به حضرت بقیه الله الاعظم (روحی فداه) فارغ از گروه بندی های سیاسی رایج و صرفاً با توکل به حضرت حق و تاکید خاص بر وحدت ملی، رعایت قانون، اخلاق، عدالت، صداقت با مردم و پرهیز از جنجال و سوء استفاده از مقدسات و نیز بیت المال در رقابت انتخاباتی خواهد بود و به عنوان یک بانوی انقلابی معتقدم صاحبان واقعی سرنوشت کشور و انقلاب، ملت بزرگ ایران هستند.

در صورتی که توفیق حضور در این رقابت را یابم ، با ارائه برنامه ای متناسب با مطالبات و نیازهای مردم عزیز و کشور، الگوی دولتی پاسخگو و موثر را به جامعه ارائه خواهیم داد.

نجات کشور از بحران های پیش رو و بازگرداندن آسودگی خاطر به مردم، صرفاً با ایجاد تحول در مدیریت اجرایی، بکارگیری مدیران امین، درستکار، قوی و نیز حرکتی آگاهانه بر اساس اهداف برنامه ای جامع و همه جانبه محقق خواهد شد و قطعا بدانید برای یک مدیریت انقلابی بر کشور جنسیت تاثیری ندارد و زنان این سرزمین هم همانطور که در طول تاریخ نشان داه اند می توانند در عرصه مدیریت نیز بسیار قوی و تاثیر گذار ظاهر شوند.

به امید سربلندی وطن عزیزمان: ایران الهی

 یا علی و التماس دعا

پایان/

۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
کد خبر: 9307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • عبدالحسین US ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      0 1
      سلام و درورد بر شما اینجانب بازنشسته فرهنگی هستم بااینکه در زندگی و بیرون طرفدار زن هستم و احترام برای آنها قایلم.قبلا هم در پیام گفتم چه مر د چه زن فرقی نمیکنه هرکه کارخوب کنه و مشکل مردم را رفع کنه مورد توجه حق است . وووو ل ل ل ی ی ی . اگر بگذارند ..اگر راستی باشی چپی چوب لای چرچ میکنه . اگر چپی باشی راستی چوب لای چرخ میکنه ...... اگر هیچ کدام نباشی هر دو و داخلی و خارجی مشکل ایجاد میکنند تا شما را زمینگیر کنند در آ ن زمان فقط و فقط با رهبر عزیزمان مشورت کن که قطعا ایشان نایب امام زمان (عج)هستند..... ولی یک صبحت برادرانه چه شما یا هر کاندید اتوری دیگه اینست که اگر انشاالله انتخاب شدی همان موقع خودت و کارها را بخدا بسپاروبا یاد خدا شروع کن و هر صبح از در خانه به سرکارمیری بگو خدایا خودم را بتو سپردم هر چه مصلحت میدانی راهنمایم کن .موفق خواهی شد . هر انتقاد هرچندعلیه تو باشد رابا خوش روی جواب انها را بده .واگر خدای نکرده هرکس بخواهد بر علیه نظام مقدس وعزیز ما حرکتی کند شدیدا با او برخورد کن . شما را دعا میکنم موفق و پیروز شوی انشاالله . از همین الان تبلیغ شما را شروع خواهم کرد
      • عبدالحسین IN ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
        1 0
        من یک ایرانی ام چرا پرچم امریکا جلوی اسم من گذاشتین ( مرگ بر امریکا)