دعوت نفتی ها از آیت الله رئیسی

هزاران تن از کارکنان صنعت نفت برای حضور آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری پویشی راه‌اندازی کرده‌اند.

به گزارش تحریریه، هزاران تن از کارکنان نفت با راه اندازی پویشی خواستار حضور ایت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 شدند.

متن این دعوت به شرح زیر است:

حضرت آیت الله سیدابراهیم رئیسی دامت برکاته
سلام علیکم
نظام مقدس جمهوری اسلامی که برآمده از انقلاب عظیم اسلامی و رستاخیز معنوی بشر است، در طول ۴۲ سال حیات نورانی خود موجب برکات خارق العاده زیادی در کشور عزیزمان ایران اسلامی و دیگر نقاط جهان گردیده است.

حرکت بسوی عدالت اجتماعی، پیشرفت و آبادانی، مبارزه با فقر و اختلاف طبقاتی و از همه مهمتر تلاش برای تعالی معنوی انسان از نقاط درخشان و پرافتخاری است که بر تارک پرخیر و برکت این نظام می درخشد و قلوب مستضعفین عالم را بخود جلب نموده است.

لازمه حفظ، تداوم و گسترش این افتخارات چشم گیر و شگرف و نیز توفیقات بیش از پیش آن وجود مدیران و مسئولان در تراز انقلاب اسلامی و همراه و آگاه به آرمانهای بلند امامین انقلاب است . هرجا مدیرانی آگاه و با عملکردی منطبق بر روحیه ی انقلابی در مسئولیت‌های مختلف این نظام قرار گرفتند توفیقات این نظام در خدمت به مردم این مرز و بوم و اعتلای پرچم عزت آزادگی، رشد علمی و اقتصادی و معنوی بیشتر و بالاتر بوده است.

و هرجا مدیرانی از غیر جنس انقلاب و بیگانه با روح انقلاب و اسلام ناب پا به عرصه مسئولیت گذاشتند متأسفانه موجب ایستایی و بعضاً انحراف و عقب گرد از آرمانها و خدمت به محرومین و همچنین سبب رنجش مستضعفان و دلدادگان به انقلاب در سراسر جهان شدند.

در شرایطی که استکبار جهانی در عرصه های فرهنگی، سیاسی و نظامی در حال تجربه شکست تلخ از این نظام برآمده از خون شهیدان و مجاهدت مجاهدان است تنها و مهمترین ابزار فشار به ملت ایران را که اصلی ترین پشتوانه نظام اسلامی هستند حربه جنگ اقتصادی و تحریم و یارگیری از طریق نفوذ در میان مسئولان میداند که غفلت از آن ، آسیبهای غیر قابل جبرانی متوجه این مرز و بوم خواهد نمود.

در چنین برهه حساس و مهمی از انقلاب اسلامی، صنعت نفت به عنوان مهمترین بخش از اقتصاد ایران همیشه اثرات موثری در روند سیاسی کشور داشته و پویایی و رشد و نمو آن چرخ اقتصاد ملی را به حرکت در آورده است.

امروز با نزدیک شدن به انتخابی مهم  در پیش روی ملت ایران ، ما کارکنان صنعت نفت با توجه به شناخت و نیاز کشور ، که ملت ایران شما را بعنوان مدیری انقلابی، جهادی، امین، آگاه، کارآمد، دلسوز و اهل مبارزه ی جدی و پیگیر با فساد و مفسدان میدانند و اقدامات شما در مسئولیتهای مختلف و متعدد ، مؤید این واقعیت و موجب امید و دلگرمی ما شده است. برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و ان شاءالله تصدی کرسی ریاست این قوه دعوت می نماییم تا با مدیریت شایسته ی جنابعالی و همت خانواده ی بزرگ صنعت ملی نفت، گامی بلند در جهت ارتقا و بهبود صنعت نفت برداریم.

باشد که با انتخاب شما و تشکیل دولت انقلابی، لبخند رضایت بر لبان نایب الحجه (عج) نقش بندد که ایشان بارها راه حل مشکلات را دولت جوان حزب اللهی اعلام کرده اند.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

پایان/

۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
کد خبر: 9520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =