حضور قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری منتفی است

بررسی مواضع رسانه نزدیک به جبهه پایداری نشان می دهد که باید حضور قالیباف در انتخابات 1400 را منتفی دانست.

به گزارش تحریریه، محمدباقر قالیباف که با تلاش های همه جانبه توانست بر صدر مجلس بنشیند حال و روز خوبی را در استانه انتخابات 1400 سپری نمی کند. اگرچه قالیباف از آغازین روزهای حضور در شهرداری تهران در معرض اتهامات مالی بوده، اما در یک سال اخیر و به دلیل سمت مهمی که اشغال کرده این اتهامات تشدید شده است.

شواهد نشان می دهد که تلاش طیف حامی قالیباف برای ممانعت از حضور آیت الله رئیسی به نتیجه نرسیده و در کم سابقه ترین مورد، رجانیوز رسانه نزدیک به جبهه پایداری که همواره نسبت به قالیباف موضع انتقادی داشته به بازنشر مطلب روزنامه کارگزارانی آرمان پرداخت و به نقل از آن نوشت: در این نوشته آمده: قالیباف با محاکمه شریفی از یک‌سو و البته اظهارات مصطفی میرسلیم، که به او اتهام رشوه 65 میلیاردی برای عدم‌پیگیری این پرونده (فساد در شهرداری) در مجلس دهم را زده‌، عملا یکی از چهره‌هایی است که‌ مورد حمله خودی‌ها قرار گرفته و چه‌بسا برای حذفش تلاش می‌شود.

رجانیوز این مطلب را با تیتر معنی دار " نئواصولگرایان در گرداب عیسی شریفی/ اتهام ۶۵ میلیاردی میرسلیم به قالیباف" منتشر کرد.

براساس شواهد موجود، طیف نواصولگرایی برآورد می کند که با حضور آیت الله رئیسی در انتخابات و وضعیتی که قالیباف در مجلس با آن روبرو است، ریاست جمهوری شهردار سابق تهران به تاریخ می پیوندد و حتی حفظ جایگاه وی در مجلس هم به خطر خواهد افتاد.

پایان/

۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷
کد خبر: 9567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • باقر IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
      1 0
      این افرادی که تابحال مطرح شدندغیرازرییسی وقالیباف محبوبیت ندارند .ازانجایی که بدنه کشور انقلاب را منتصب به روحانیت میدهند بدلیل ناکارامدی دردولت رییسی نسبت به قالیباف رای کمتر دارد.
    • سینا IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      0 0
      خیلی عالیه