اتفاق استثنایی برای بیت کوین / احیای امید سرمایه گذاران

اولین ارتقا استخراج کننده بیت کوین طی چهار سال اخیر در سراسر جهان تأیید شده است.

به گزارش تحریریه، اولین ارتقا استخراج کننده بیت کوین طی چهار سال اخیر در سراسر جهان تأیید شده است. این یک  اتفاق نظر بین ذینفعان نادر است و کارشناسان رمزنگاری به CNBC می گویند که معاملات بسیار مهمی برای محبوب ترین ارز رمزنگاری شده در جهان است.

این اتفاق کم نظیر برای بروز رسانی انجام شده است که به آن بروزرسانی Taproot گفته می شود (تپروت Taproot، بروز رسانی‌های زیادی بر روی شبکه‌ی بیت کوین انجام شده‌است که تپروت مهم‌ترین آن به‌شمار می‌رود. ایجاد هرگونه تغییری در شبکه‌ی بیت کوین دشوار است، زیرا نهاد واسطی برای تصمیم‌گیری در این زمینه وجود ندارد و مشترکان شبکه باید در مورد آن به توافق برسند.

بنابراین پشتیبانی از تپ روت نشان می‌دهد که این به روز رسانی مسئله‌ی بسیار مهمی است. تپ روت یک سافت فورک است که منجر به بهبود عملکرد بیت کوین و توسعه‌ی بازار آن می‌شود و چشم‌انداز روشنی را برای آن به ارمغان میاورد.) و قرار است در ماه نوامبر(آذر) اعمال شود. هنگامی که این کار انجام شود ، به معنای حفظ حریم خصوصی و کارآیی بیشتر معاملات است - و مهمتر از همه، قفل پتانسیل برای قراردادهای هوشمند، یکی از ویژگی های اصلی فناوری بلاکچین آن است که واسطه ها را از پیچیده ترین معاملات نیز حذف می کند.

آلیس کیلین، بنیانگذار و شریک مدیر شرکت سرمایه گذاری بیت کوین Stillmark ، گفت: "Taproot مهم است ، زیرا این فرصت گسترده ای را برای کارآفرینان علاقه مند به گسترش سودمندی بیت کوین ایجاد می کند."

 به نظر برخی تحلیلگران قیمت بیت‌کوین اکنون بیشتر بازیچه نهنگ‌های بازار است تا قیمت‌گذاری حاصل از عرضه و تقاضای خرده سرمایه‌گذاران. شرکت تجارت کوانتومی QCP در یادداشت سرمایه‌گذاری اخیر خود گفت: «به نظر می‌رسد بازار در جایی بین ترس نزولی و انتظار برای حرکت قرار گرفته است.» «حجم خرده‌فروشی کاهش یافته و حرکت نهنگ‌ها بر عملکرد قیمت مسلط است.»

پایان/

۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
کد خبر: 10633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =