کدام ارز دیجیتال پیشتاز بازار رمزارزها است؟

«کوین‌بیس» تلاش دارد با اتخاذ روش های اقتصادی متفاوت خود را به عنوان مهمترین ارز رمزپایه مطرح کند.

به گزارش تحریریه، انتظار می‌رود سایت «کوین‌بیس» صرافی پیشرو در عرصه رمزنگاری در ایالات متحده، لیست مستقیمی در «نزدک» یا انجمن ملی بهاگذاری خودکار سهام توسط دلال‌های سهام ارائه دهد.

لیست مستقیم فرآیندی است که طی آن یک شرکت می‌تواند به جای ارائه سهام جدید، با فروش سهام موجود وارد بورس شده و عمومی شود. شرکت‌هایی که با استفاده از روش لیست مستقیم اقدام به عمومی شدن می‌کنند معمولا اهداف متفاوتی نسبت به آنهایی که از عرضه اولیه (IPO) استفاده می‌کنند، دارند.

انتخاب یک لیست مستقیم به شرکت این امکان را می‌دهد تا از برخی فرایندهای سنتی عرضه اولیه صرف نظر کند. مانند بانک‌های سرمایه‌گذاری که در مورد کسب و کار تحقیق و ارزش قیمت سهام آن را تعیین می‌کنند. لیست مستقیم نیازمند حضور پذیره نویسان جدید نیست بلکه به سرمایه‌گذاران، اعضا و کارمندان موجود در شرکت اجازه می‌دهد تا مستقیما سهام را به مردم بفروشند.

اساسا یک لیست مستقیم به شرکت امکان کنترل بیشتر لیست عمومی خود را می‌دهد. کوین‌بیس یک شرکت محبوب محسوب می‌شود که به دلیل مبادله ارزهای رمزنگاری شده مشهور است، بنابراین هیچ نگرانی وجود ندارد که توسط سرمایه‌گذاران بالقوه شناخته نشود. اگر این شرکت به اندازه کافی شناخته‌شده نبود، عرضه اولیه راهکار مناسب‌تری برای بازاریابی شرکت و جذب سرمایه‌گذاران بود.

شرکت کوین‌بیس واقعا به چنین تبلیغاتی نیاز ندارد. سرمایه‌گذاران بالقوه اگر طی چند سال گذشته بازار ارزهای رمزنگاری‌شده را دنبال کرده‌باشند، این شرکت را به خوبی می‌شناسند. شرکت یاد شده در سال ۲۰۱۲ تاسیس شد و با داشتن یکی از بزرگترین مبادلات در ایالات متحده از نظر تعداد کاربران و سرمایه بازار به یکی از بازیگران اصلی بازار رمزنگاری تبدیل شد. کوین‌بیس بیش از ۴۰ میلیون کاربر تایید شده در بیش از ۱۰۰ کشور جهان دارد.

تبدیل شدن کوین بیس رهبر عرصه رمزنگاری

استفاده از صرافی آنلاین کوین‌بیس نسبتا ساده است و به خریداران و فروشندگان اجازه می‌دهد تا برای انجام معامله و به نتیجه رسیدن بر سر بهترین قیمت با یکدیگر تعامل داشته باشند. کوین‌بیس همچنین دارای یک پلت‌فرم به نام «کوین‌بیس پرو» است که به کاربران با تجربه‌تر امکان دسترسی به ویژگی‌ها و نمودارهایی را می‌دهد تا در بازار رمزنگاری بهتر تصمیم بگیرند. علاوه بر این، این شرکت به کاربران خود یک سرویس کیف پول رایگان ارائه می‌دهد که مکانی برای ذخیره ایمن ارزهای رمزپایه شده فراهم می‌کند.

تبدیل کوین‌بیس به یک شرکت با معاملات عمومی، مشروعیت بازار ارزهای رمزپایه را تثبیت می‌کند و با دادن انگیزه به سایر کارگزاران رمزنگاری برای ورود به عرضه عمومی سهام در آینده ارزهای رمزنگاری شده تغییرات مثبتی ایجاد می‌کند. در چند سال گذشته بازار ارزهای رمزنگاری به دلیل عدم وجود نظارت‌های دقیق مورد انتقاد قرار گرفته است که با حضور یک شرکت بزرگ ارز رمزنگاری شده مانند کوین‌بیس می‌توان اعتماد عمومی بیشتری در این بازار ایجاد خواهد شد.

این شرکت به دلیل داشتن این نوع خدمات توانسته است در بازار پیشتاز بماند و مهم‌تر از آن موفق شده‌است که اطلاعات شخصی کاربران خود را ایمن نگه دارد.

لیست مستقیم 

در فروش اخیر سهام در بازار خصوصی، ارزش کوین‌بیس بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار بوده‌است. این امر می‌تواند شرکت را در یک ارزیابی اولیه بالاتر از هر شرکت تکنولوژی دیگری که از زمان ورود فیس‌بوک به بازار عمومی وارد شده، قرار دهد. آخرین باری که کوین‌بیس ارزیابی رسمی داشت در سال ۲۰۱۸ بود که ۳۰۰ میلیون دلار تامین مالی کرد و ارزش آن به ۸ میلیارد دلار رسید.

تا زمانی که این شرکت اطلاعات مالی جدید خود را منتشر نکند، نمی‌توان به طور قطع دریافت که این شرکت چه اقداماتی انجام داده‌است. پس از آن می‌توان درک بهتری از سودآوری تجاری و میزان درآمد سالانه کوین‌بیس بدست آورد. اگر  ارزش بیت‌کوین همچنان افزایش یابد، در  لیست مستقیم این شرکت تاثیر مثبت خواهد داشت و کوین‌بیس می‌تواند یک لیست عمومی بسیار موفق داشته باشد.

پایان/

۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
کد خبر: 8803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =