در این تاریخ و این ساعات کرونا نمی گیرید

ستاد ملی مقابله با کرونا به اتخاذ تصمیم های عجیب و غریب و بی منطق ادامه می دهد.

به گزارش تحریریه، محققان و پژوهشگران ستاد مقابله با کرونا طی تحقیقاتی که انجام دادند متوجه شدند که‌ اگر قبل از ساعت 12 ظهر روز سه شنبه 21 اردیبهشت  و بعد از ساعت 12 ظهر روز شنبه 25 اردیبهشت به مسافرت بروید دچار کرونا نمی شوید.

ستاد کرونایی که با تصمیمات بیهوده خود تاکنون باعث مبتلا شدن هزاران نفر در کشور به این بیماری منحوس شده است معلوم نیست که چگونه به این کشفیات خود رسیده است، احتمالا این یکی از همان کمک هایی است که جناب دکتر نمکی وزیر محترم بهداشت می‌خواستند به کشور کرونا زده هند بکنند.

همچنین از دیگر کشفیات ستاد کرونا در رابطه با بیماری کرونا این است اگر برای سفرهای خود از وسایل نقلیه ریلی و هوایی و اتوبوس بین شهری استفاده نمایید که افراد مختلفی که هیچ گونه شناختی نسبت به آنها ندارید، هستند به کرونا مبتلا نمی شوید ولی اگر از وسیله نقلیه شخصی که افراد خانواده خود وجود دارند استفاده نمایید به کرونا مبتلا می شوید.

واقعا سوال اینجاست اگه قرار به ممنوعیت مسافرت در هفته آخر ماه رمضان و تعطیلات پیش رو وجود دارد چرا این محدودیت را از همان ساعات تصمیم گیری ایجاد نمی‌کنید و اجازه می‌دهید افرادی که می‌خواهند به مسافرت بروند قبل از ساعت 12 ظهر سه شنبه 21 اردیبهشت به سفر بروند و یا اینکه آیا احتمال مبتلا شدن افراد در وسیله شخصی خود بیشتر است یا وسایل نقلیه عمومی، سوالی که ستاد کرونا به آن جواب نمی‌دهد.

جناب رئیسی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در روز پنجشنبه 16 اردیبهشت در گفت و گویی با اعلام این مطلب افزود: امروز در جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا به منظور مدیریت و مقابله دقیق‌تر و ویژه در کنترل پیک چهارم گرفته شد و مقرر شد تمامی سفرها در سراسر کشور در همه رنگ‌بندی‌ها از ساعت ۱۲ ظهر روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۲۵ اردیبهشت مصادف با تعطیلات عید سعید فطر ممنوع باشد و تمام راههای ارتباطی ورودی و خروجی این استان ها مسدود و تردد ممنوع خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممنوعیت برای سفرهای ریلی و هوایی نیز اعمال خواهد شد، توضیح داد: خیر این ممنوعیت‌ها فقط برای خودروهای شخصی است که از سفر و تردد آنها در سراسر کشور در همه رنگ بندی ها جلوگیری خواهد شد و با اعمال جرائم سنگین رانندگان متخلف اعمال خواهد شد.

پایان/

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
کد خبر: 9758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =