بیل گیتس، واکسیناسیون و حق امتیاز 060606

بیل گیتس، سازمان جهانی بهداشت و دیگر نهادهای بین المللی به تازگی مجموعه همکاری هایی را در زمینه واکسیناسیون و پروژه های دیگر آغاز کرده اند که حکایت از اهداف مرموزانه ریز تراشه ها و حق امتیاز 060606 دارد.

به گزارش تحریریه، تارنمای «OrientalReview.org» در گزارشی نوشت: در شرایط کنونی جهان نظریه های توطئه بسیاری وجود دارد. برخی معتقدند که موجودات غیرانسانی دولت آمریکا را اداره می کنند و برخی دیگر معتقدند که کوکا کولا از خون نوزادان مسیحی برای تولید نوشابه استفاده می کند. افرادی هستند که «کمترایل» را دیده اند (بر اساس تئوری توطئه پسدمه یا همان کمترایل ابر خطی و اثر ماندگار سفیدرنگ در آسمان توسط هواپیماهای بلند پرواز است که عمدا برای رهاسازی مواد شیمیایی یا بیولوژیکی بر روی عموم مردم صورت می گیرد و ناشی از مقاصد شوم نامعلومی است). برخی دیگر برای محافظت خود در برابر امواج مخرب شستشوی مغزی، هنگام تماشای تلویزیون کلاه های پارچه ای می پوشند. غالبا، پیشگویی های کتاب مقدس به عنوان تفسیر برخی از کشف ها یا رویدادهای تکنولوژیکی استفاده می شوند.

با اینحال اما واقعیت های منطقی نیز وجود دارد که انکار آنها امکان پذیر نیست زیرا مستند هستند. این موارد شامل وجود باشگاه یا گروه «بیلدربرگ»، پروژه کنترل ذهن و شستشوی مغزی سازمان سیا (MK-Ultra) و بودجه فعالیت های مشکوک سیاسی «جورج سوروس» میلیاردر معروف غربی در تعدادی از کشورها است.

موردی که در زیر شرح داده می شود مربوط به یک واقعیت مستند رسمی است. امتیاز اختراع WO / 2020/060606 در 26 مارس 2020 به ثبت رسید. درخواست ثبت اختراع توسط مایکروسافت و به ریاست «بیل گیتس» در 20 ژوئن 2019 ثبت و ارائه شد و در 22 آوریل 2020، حق ثبت اختراع بین المللی آن صادر گردید. عنوان حق ثبت اختراع «ثبت اختراع سیستم استخراج رمزارز با استفاده از داده‌های مربوط به فعالیت بدنی کاربران» است.

این چه اختراعی است؟

فعالیت بدن انسان ممکن است در فرآیند استخراج یک سیستم ارزی رمزپایه مورد استفاده قرار گیرد. به عبارت دیگر، تراشه ای وارد بدن می شود که فعالیت بدنی روزانه شخص را در ازای ارائه ارز رمزنگاری شده کنترل می کند. در صورت تحقق شرایط، فرد پاداش های خاصی در ازای این کار دریافت می کند.

همچنین لیستی از کشورهایی که قرار است این اختراع به آنها ارائه شود نیز مشخص شده است. اساسا اعضای سازمان ملل و چند سازمان منطقه ای هستند که به طور جداگانه مشخص شده اند، اداره ثبت اختراعات اروپا، سازمان ثبت اختراعات اوراسیا و دو سازمان حمایت از مالکیت معنوی آفریقا نمونه هایی از آنها هستند.

اگرچه قرار دادن میکرو تراشه ها در بدن چیز جدیدی نیست و برنامه شناسایی جوانان «ماسونیک» برای مدتی در ایالات متحده در حال اجرا است و افرادی که خود را «سایبورگ» (علم ارتباط ماشین با انسان) می نامند کاشت های مختلفی از خود ارائه می دهند اما درگیری مایکروسافت با این روند و اینکه چرا به شماره ثبت اختراع کد 060606 داده شده است، موضوعات جالبی هستند؟ آیا این تصادفی است یا یک انتخاب آگاهانه است و طبق عدد وحش، مفهومی برگرفته از کتاب مکاشفه یوحنا است؟

نام بیل گیتس به طور مداوم در این روزها در ارتباط با شرکت‌های داروسازی، واکسیناسیون و بودجه سازمان بهداشت جهانی مطرح می‌شود. اگرچه رسانه های جهانی سعی می کنند بیل گیتس را به عنوان یک انسان خیر بزرگ برجسته کرده و از هر طریق ممکن او را در برابر حملات و انتقادات محافظت کنند اما بعید به نظر می رسد که آنها بتوانند شبکه گسترده ای از ارتباطات را پنهان کنند.

شرکت بیل گیتس در پروژه دیگری همچون پروژه«آی دی ٢٠٢٠» (ID2020) یا پروژه مجهز کردن تمام ساکنان کره زمین به یک هویت دیجیتالی مصونیت مشارکت دارد. اتحاد جهانی واکسن و ایمن‌سازی( Gavi) و شرکت اکسنچر (Accenture) شرکتی هایی هستند که واکسن های مختلف را به طور فعال در سراسر کشور تبلیغ و توزیع می کنند. همچنین اتحاد جهانی واکسن و ایمن‌سازی بیشتر کشورهای آفریقا و آسیا را پوشش می دهد.

گفتنی است اکسنچر یک شرکت چندملیتی خدمات حرفه‌ای است که در زمینه ارائه خدمات فناوری، مشاوره اطلاعاتی، مشاور مدیریت، خدمات مدیریت شده، برون‌سپاری فرایندهای تجاری و امنیت رایانه فعالیت می‌کند.

این اتحاد واکسنینانسیونی همچنین با بنیاد بیل و ملیندا گیتس، گروه بانک جهانی، سازمان بهداشت جهانی و یونیسف ارتباط دارد. همه اینها به عنوان شرکای موسس ذکر شده اند! از فوریه سال 2020 این اتحاد واکسن روی همه گیری ویروس کرونا تمرکز کرده است.

بنابراین، ارتباط دیگری بین این موارد پیدا شده است. تفسیرهای کلامی شماره ثبت اختراع بهتر است به متخصصان دین واگذار شود اما واضح است که ارتباطات شدیدی بین سازمان ها و شرکت هایی مانند مایکروسافت، لابی دارویی و گروه بانک جهانی وجود دارد.

پایان/

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
کد خبر: 9910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مبینا IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
      3 2
      جمع کنید بابا بساط واکسن کرونا رو...دست جونتون موندید؟!!