تاثیر رمز ارزها بر ارزش دلار

برخی مشاوران مالی به سرمایه گذاران و بنگاه ها در غرب توصیه می کنند برای مقابله با کاهش ارزش دلار که به واسطه تورم در ایالات متحده رخ می دهد، بهتر است بر رمز ارزها متمرکز شوند.

به گزارش تحریریه، تارنمای شبکه خبری «بلومبرگ» در گزارشی نوشت، یکی از شرکت های سرمایه گذار در حوزه ارز دیجیتال Circle Internet Financial Ltd نام دارد که همچون «ایلان ماسک» مالک تسلا سرمایه گذاری فوق العاده ای را بر روی رمز ازرها انجام داده است. این شرکت به افراد و بنگاه های اقتصادی توصیه می کند با سرمایه گذاری بر ارز دیجیتال USD Coin آن ها قادر خواهند بود سود مطمئن و قابل توجهی را در یک سال به دست بیاورند.

USDC  ارز دیجیتالی بر پایه اتریوم، استلر، الگوراند و سولانا بلکچین است.

«جان گریفین» استاد امور مالی دانشگاه تگزاس تاکید دارد شرکت ها نباید تنها بر روی یک ارز دیجیتال مثلا بیت کوین سرمایه گذاری کنند. این به مانند آن است که شرکتی فقط یک حساب بانکی در یک بانک داشته باشد.

حال شرکت فوق دلارهای سرمایه گذاران را یه USDC  تبدیل می کند و بر این امر برای سرمایه گذاری های تاکید بسیاری دارد زیرا اعتقاد مدیران این شرکت و حتی برخی مشاوران مال آن است که ارزش دلار در آینده با افزایش تورم کاهش می یابد و همین امر باعث می شود تا ارزش سرمایه های مردم کمتر شود.

یکی از نکاتی که باعث افزایش ارزش بیت کوین شد اعلامیه ماه آوریل ایلان ماسک در مورد افزودن بیت کوین به ترازنامه های مالی این شرکت بود که البته پس از انکه وی از این راه تقاضا برای بیت کوین را بالا برد سود خوبی نصیب ماسک شد. 

«جرمی آلریر» مدیر عامل شرکت Circle در مصاحبه ای گفته است که خدمات خود را ابتدا در ایالات متحده و سوئیس در دسترس  قرار می دهد. 

به گزارش مقامات این شرکت، از هم اکنون هزاران بنگاه و شرکت بزرگ و کوچک در لیست انتظار راه اندازی چنین سرویسی قرار دارند.

پایان/

۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱
کد خبر: 10237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =