تنها راه جمع شدن بساط فساد اقتصادی

مدیرکل سیاسی امنیتی نهاد ریاست جمهوری در دولت دهم گفت: عده ای که مردم به آنها در ۸ سال گذشته به آنها اعتماد کردند قرار بود امید،عزت او شرافت ایرانی را حفظ کنند ولی بعدا معلوم شد که حرفهای آنها همه پوچ بوده است.

به گزارش تحریریه، مجید امیدی شهرکی در اجتماع بزرگ فرهنگیان حامی رئیسی در یاسوج با تحلیلی از شرایط امروز کشور گفت: همه چیز به انتخاب ما بر می گردد و اگر در گذشته بد انتخاب کردیم و امروز شاهد نابسامانی هایی در عرصه اقتصاد وفرهنگ هستیم به هیچ وجه نباید گلایه مند باشیم .
وی با بیان اینکه به علت بی تدبیری و برنامه نداشتن امروز مشکلات معیشتی و اقتصادی عرصه را بر مردم تنگ کرده است گفت: صف کشیدن مردم در صف مرغ وتخم مرغ با کد ملی و گذاشتن کارت یارانه جهت گرفتن نان قرضی زیبنده مردم نجیب ایران با این همه ظرفیت و توانمندی نیست.

مدیرکل سیاسی امنیتی نهاد ریاست جمهوری در دولت دهم افزود: عده ای مسکن مهر را مزخرف می خوانند و در طول سالهای گذشته از مسکن اجتماعی در حرف سخن گفتند دریغ از اینکه یک باب مسکن بسازند.

وی حاصل بی توجهی به مسکن را بالا رفتن بیکاری و ازدواج جوانان عنوان کرد وگفت: ما در قله جوان کشوری هستیم و باید در هر سال حداقل ۱٫۵ میلیون ازدواج در کشور صورت گیرد که در سال ۹۹ به ۳۳۰هزار نفر رسیده و امروز جوانان بدلیل هزینه های سرسام آور مسکن و نداشتن شغل توان تشکیل خانواده را ندارند و پدران و مادران از این شرایط در رنج ومشقت هستند.

مجید امیدی شهرکی افزود: امروز ما کانون اصلی تولید سیمان منطقه هستیم و حل بسیاری از مشکلات از قبیل مسکن ارتباطی به تحریم ندارد که این دولت اعتقادی به حل مشکلات مردم ندارد.

وی با بیان اینکه مردم از تنگناهای معیشتی ،تبعیض ،بی عدالتی و فساد اداری به سطوح آمده اند گفت: از جو امروز جامعه برمیاد که چه کسی رئیس جمهور می شود ولی باید مراقب تبلیغات منفی این روزهای باقی مانده بود و مجاهدانه برای حضور مردم پای صندوقهای رای وانتخاب اصلح تلاش کرد.
مدیرکل سیاسی امنیتی نهاد ریاست جمهوری در دولت دهم با بیان اینکه به منزلت ومعیشت معلمان نه در حرف بلکه در عمل باید توجه جدی شود گفت: اصلی ترین سرمایه وپایه های هر کشور فرهنگ است که روبنای آن اقتصاد است و اقتصاد است که فرهنگ را می سازد.
وی با بیان اینکه جبهه حق همیشه در اقلیت بوده است و ما در خارج از کشور کسی را نداریم و فقط از مظلوم دفاع می کنیم گفت: تمام نقشه های دشمن این بوده که مدل حکومت اسلامی جواب نمی دهد ولی امروز شاهدیم که به برکت حمایتهای جمهوری اسلامی ایران یمنی ها پهپاد می سازدو درعرصه هایی که بر توان داخلی تکیه کردیم خودکفا شدیم .

امیدی شهرکی افزود: با رای شما مردم و مستقر شدن دولت آیت الله رئیسی بساط ناکارآمدی وفساد برچیده خواهد شد و با کمک مردم که راه بسیار سختی است بر مشکلات فائق خواهیم آمد وثبات و آرامش به کشور باز خواهد گشت.

مدیرکل سیاسی امنیتی نهاد ریاست جمهوری در دولت دهم در بخش دیگری از سخنانش شخصیت ومتانت آیت الله رئیسی در مناظرات را ستودنی توصیف کرد وگفت: آیت الله رئیسی علی رغم همه بد اخلاقی ها از دایره اخلاق خارج نشد که ماچنین رئیس جمهوری می خواهیم که به عنوان دومین فرد مملکت در تراز نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی از شاخص‌های اصلی فرد اصلح را صداقت، پاکدستی، ضد فساد وبی عدالتی و تبیعض بودن عنوان کرد وگفت: خوشبختانه آیت الله رئیسی در همه شئون زندگی در این زمینه کارنامه درخشانی داشته است.
امیدی شهرکی در پایان سخنانشان خطاب به فرهنگیان گفت: شما نور امید جامعه هستید و در بستر سازی برای مشارکت حداکثری مردم نقش مهمی دارید که قطعا فرهنگیان فهیم و آگاه ایران اسلامی با درک این شرایط حساس و تلاش در جهت حضور مردم وانتخاب کاندید اصلح حضرت آیت الله رئیسی کمک خواهند کرد و دین خویش را به شهدا و امام شهدا ادا خواهند نمود.

سید قدرت دانش رئیس کمیته فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این مراسم گفت: بیش از ۱۵ هزار فرهنگی در استان داریم که در همه شهرستانها ومناطق کمیته ها تشکیل شده که با حضور و نقش آفرینی آنان شاهد یک انتخابات پرشور وحماسی ورای قاطع آنان به آیت الله رئیسی خواهیم بود.
سید ولی موسوی رئیس کمیته فرهنگیان شهرستان بویراحمد نیز از صدور بیانیه ای در حمایت قاطع فرهنگیان استان از آیت الله رئیسی خبر داد وگفت فرهنگیان در اقصی نقاط استان چهار فصل کهگیلویه وبویراحمد، ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های بلند انقلاب شکوهمند اسلامی ،با توجه به عملکرد و نگاه تحول‌آفرین آیت الله رئیسی در زمان تصدی تولیت آستان قدس رضوی و ریاست قوه قضائیه و نور امیدی که مجدداً در دل همه آحاد جامعه بخصوص نیروهای دلسوز نظام برای دستیابی به ارزشهای این مرز و بوم تاباندید، حمایت قاطع خود را از ایشان به عنوان کاندیدای اصلح در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران اعلام میداریم.

وی گفت : انتظار داریم در دولت کریمه و انقلابی آیت الله رئیسی ، آموزش و پرورش اولویت اول کشور قرار بگیرد و ایشان اهتمام جدی به اجرای سند تحول بنیادین، نظام رتبه‌بندی، معیشت و منزلت معلمان و مدرسه صالح برای تربیت دانش‌آموز در تراز نظام جمهوری اسلامی تاکید فراوانی در عرصه عمل داشته باشد.

گفتنی است: این همایش با حضور گسترده فرهنگیان شهر یاسوج در مسجد فاطمه الزهرا(س) به همت کمیته فرهنگیان شهرستان بویراحمد برگزار شده بود.

منبع: آفتاب دنا

پایان/

۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
کد خبر: 10675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      0 0
      رای منتخب اقای رئیسی شایسته ولایق وانقلابی وجهادی