"تاج گردون" بیمه مرکزی را به تبانی با بیمه سرمد متهم کرد

بیمه سرمد در بیانیه ای اعلام کرد، اخیرا تاج گردون بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران را به عنوان نهاد ناظر در تائید صورت های مالی شرکت متهم به تبانی کرده است.

به گزارش تحریریه، بیمه سرمد اعلام کرد، نظر به اظهارات فرافکنانه و فرار رو به جلوی مدیرعامل سابق شرکت بیمه سرمد، موارد ذیل جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می رسد: 

1- عزل آقای تاجگردون به دلایلی همچون؛ تخلفات مالی، اداری و عملکردی بوده است و تاکنون به جهت حفظ آبروی ایشان و منافع سهامداران و مشتریان گرامی از انتشار جزئیات آن خودداری شده است.

2- متأسفانه ایشان با سواستفاده از جایگاه حرفه ای بیمه سرمد، این شرکت را به پایگاه سیاسی در راستای اهداف انتخاباتی تبدیل کرده بود.

3- همچنین در پی ادعای آقای تاجگردون مبنی بر تخلفات گسترده در شرکت بیمه سرمد، طی هفته های گذشته با استقرار نماینده نهادهای نظارتی از جمله بیمه مرکزی و بانک صادرات، تا این لحظه خدشه ای به عملکرد شرکت وارد نشده و تعامل و همکاری با این نهادها برای شفاف سازی، برگ زرینی در کارنامه بیمه سرمد است. 

4- مدیرعامل سابق بیمه سرمد طی مکاتبات دیگر، نه تنها تاکنون در خصوص بازپرداخت حقوق های دریافتی به شرکت بیمه سرمد اقدامی انجام نداده است، بلکه با ارسال درخواست کتبی به واحد منابع انسانی واریز حقوق خرداد 1400 را نیز مطالبه دارند. 

5- علاوه بر مطالب فوق،​ متأسفانه ایشان در اتهام زنی، پا را از بیمه سرمد فراتر گذاشته و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران را به عنوان نهاد ناظر در تائید صورت های مالی شرکت متهم به تبانی کرده است که این موضوع خارج از ساحت پاک و تلاش شبانه روزی همکاران بیمه مرکزی است. 

در پایان گفتنی است؛ مجموعه مدیران، کارکنان و کارشناسان بیمه سرمد از بهترین و کارآمدترین افراد صنعت بیمه کشور هستند و این گونه سنگ اندازی ها، سرعت بیمه سرمد را در ارائه خدمات و حرکت رو به جلو کاهش نخواهد داد.

پایان/

۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
کد خبر: 10873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      1 5
      پدرجان لابد صدور حکم هشتاد و پنج میلیونی توسط جنیان صورت گرفته سر همه شما توی یک کاسه است شامورتی بازی بس است خجالت بکشید
      • للللللل IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
        0 2
        شماها خیلی زرنگ هستید ودست همه شما تو یک کاسه هست مگه میشه تخلفات تو همین دوماه صورت گیرد مدیر عامل قبلی خبری از فیش ان نبود چطور فقط فیش تاجگردون رسانه ای شد اینها به خاطر اینکه تاجگردون از رضایی حمایت کرد اومدید ایشان را خراب کنید وایشان پاکدست ومثل شماها دزد نیست .خدا ازتون نگذره اگر خدایی هست رویتان سیاه خواهد شد
    • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      0 1
      باید به عملکرد تاجگردون رسیدگی شود
    • IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      0 0
      ای روحانی بر... که کاری کردی که دزدان وچپاولگران بیت المال طلبکارهم هستند.