درخواست NGO های انگلیسی برای توقف واکسیناسیون کرونا

تعدادی از نهادهای مردمی در بریتانیا اعلام داشتند اسناد کافی را جمع آوری کرده اند که بر اساس آن دولت می تواند خواستار قطع کامل تزریق واکسن کووید 19 به شهروندان شود.

به گزارش تحریریه، تارنمای «Humans Are Free» نوشت در یک «گزارش مقدماتی فوری از داده های کارت زرد» که توسط سازمان مشاوره پزشکی مبتنی بر شواهد مستقر در انگلستان به سازمان تنظیم مقررات داروها و محصولات بهداشتی (MHRA) ارائه شده، آمده است که «اکنون سازمان تنظیم مقررات داروها و محصولات بهداشتی اطلاعاتی بیشتر از حد کافی و مورد نیاز روی سیستم کارت زرد دارد و بنابراین می تواند واکسن کووید 19 را برای استفاده در انسان ناامن اعلام کند».

این سازمان مشابه سیستم گزارشگر رویدادهای ناگوار واکسن ایالات متحده (VAERS)، هدف سیستم کارت زرد خود را ارائه هشدار زودهنگام درباره اینکه «آیا ایمنی دارو یا دستگاه پزشکی ممکن است به تحقیقات بیشتری نیاز داشته باشد» توصیف می کند.

در این گزارش آمده است: «ما گزارش های کارت زرد را با استفاده از کلمات کلیدی خاص آسیب شناسی جستجو کرده ایم تا داده ها را طبق موارد زیر گروه بندی کنیم.چند دسته گسترده و کلینیکی مرتبط عبارتند از:

عوارض جانبی همچون خونریزی، لخته شدن و کاهش خون رسانی به بافت ها

عوارض جانبی مربوط به سیستم ایمنی

عوارض جانبی  همچون «درد»

عوارض جانبی مربوط به سیستم عصبی

عوارض جانبی شامل از دست دادن بینایی، شنوایی، قدرت تکلم یا بویایی است

عوارض جانبی مربوط به بارداری

«ما از محدودیت های داده های نظارت دارویی آگاهی داریم و درک می‌کنیم که اطلاعات مربوط به واکنش‌های جانبی دارویی گزارش‌شده نباید به این معنا تفسیر شوند که عموما استفاده از دارو باعث ایجاد عوارض مشاهده‌شده خواهد شد یا استفاده از آن ناامن است.

ما این گزارش اولیه را به دلیل نیاز مبرم به انتقال اطلاعاتی که باید منجر به توقف انجام واکسیناسیون شوند به اشتراک می ‌گذاریم تا این که تحقیقات به طور کامل انجام ‌شود. طبق مقاله اخیر «Seneff and Nigh» آسیب های حاد و طولانی مدت بالقوه عبارتند از:

· ایجاد پیش  زمینه برای ابتلا به عوامل بیماری زا، بیماری التهابی چند سیستم و خود ایمنی

· واکنش های آلرژیک و آنافیلاکسی

· افزایش وابستگی به آنتی بادی

· فعال سازی عفونت های ویروسی نهفته

· اضمحلال عصبی و بیماری‌های پریونی

· ظهور انواع جدید بیماری های مربوط به سارس- کووید

· ادغام ژن پروتئین در DNA انسان

در این گزارش آمده است: «اکنون مشخص شده که واکسن های موجود در جریان خون برای انسان سمی است. توقف فوری برنامه واکسیناسیون ضروری است در حالی که یک آنالیز ایمنی کامل و مستقل برای بررسی میزان کامل آسیب‌ها مورد نیاز است، چرا که داده های کارت زرد انگلستان حاکی از ایجاد عوارض جانبی همچون ترومبوآمبولی، بیماری التهابی چند سیستمی، سرکوب سیستم ایمنی، خود ایمنی و آنافیلاکسی و افزایش وابستگی به آنتی بادی است».

‘urgent’ british report calls for complete cessation of covid vaccines in humans

این گزارش نتیجه گیری می کند: «سازمان تنظیم مقررات داروها و محصولات بهداشتی اکنون بیشتر از شواهد کافی در مورد سیستم کارت زرد برای اعلام نا ایمن بودن واکسن کووید 19برای استفاده در انسان دارد. باید آماده سازی شود تا تلاش های بشردوستانه برای کمک به آسیب دیدگان واکسن کرونا و پیش بینی و بهبود اثرات میان مدت و بلند مدت انجام شود».

از آنجا که به نظر می رسد مکانیسم آسیب های ناشی از واکسن ها مشابه کووید 19 باشد، این امر شامل تعامل با پزشکان و دانشمندان بین المللی متعددی است که در زمینه درمان موفقیت آمیز این بیماری تخصص دارند.

حداقل 3 سوال فوری وجود دارد که باید توسط سازمان تنظیم مقررات داروها و محصولات بهداشتی پاسخ دهند:

*چند نفر در طی 28 روز واکسیناسیون فوت کرده اند؟

* چه تعداد از افراد در طی 28 روز واکسیناسیون در بیمارستان بستری شده اند؟

* چند نفر در اثر واکسیناسیون از کار افتاده اند؟

پایان/

۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۰
کد خبر: 10889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =