خرابکاری تا آخرین لحظه، جهانگیری به دنبال دریافت حکم حکومتی جدید از رهبر معظم انقلاب؟

ظاهرا اسحاق جهانگیری به دنبال دریافت حکم حکومتی از رهبر معظم انقلاب برای قانونی کردن عوارض جدید بر سنگ آهن و ... است.

به گزارش تحریریه، ظاهرا اسحاق جهانگیری معاون اول دولت حسن روحانی به دنبال دریافت حکم حکومتی از رهبر معظم انقلاب برای قانونی کردن عوارض جدید بر سنگ آهن و ... که پیشنهاد آن به وسیله رزم حسینی وزیر صمت به هیات دولت ارائه شده است، می باشد.

ظاهرا هیات وزیران پیشنهاد رزم حسینی به جهانگیری را تصویب کرده است، اما به جای ارائه لایحه به مجلس شورای اسلامی به دنبال دریافت حکم حکومتی از رهبر معظم انقلاب حضرت ایت الله خامنه ای هستند که اینهمه شتاب و تلاش برای دور زدن رویه های جاری عجیب به نظر می رسد. به خصوص اینکه پای یک مساله کارشناسی عادی در میان است که به راحتی می تواند با ارائه لایحه به مجلس پیگیری شود و معلوم نیست که اگر این مساله دارای چنین درجه ای از اهمیت است که باید به رهبری ارجاع داده شود؛ چرا دولت اعتدال در یک هفته مانده به پایان به آن توجه کرده است.

اسحاق جهانگیری در ماجرای دلار 4200 تومانی هم ماجرا را به رهبر معظم انقلاب کشانید که ایشان هم موضوع را به مجلس ارجاع دادند، اما با اشتباه مجلس در تفسیر نامه رهبر معظم انقلاب اشتباه مهلک ادامه پرداخت دلار 4200 تومانی ادامه یافت که آثار آن در بازار مرغ و نهاده های دامی قابل مشاهده است.

پایان/

۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
کد خبر: 11668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ناصر IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      2 4
      بازار مرغ و تورم ربطی به دلار ۴۲۰۰ ندارد .مشکل اونجاهستش که دلار۴۲۰۰ به افراد صاحب نفوذ و آقازاده ها داده شده و نه واردکننده اصلی و هیچ گونه تعهد و ضمانت نامه معتبری از دریافت کنندگان ارز۴۲۰۰ هم گرفته نشده و بدتر از ان با این افراد هم هیچ گونه برخورد قضایی نشده در واقع دلار۴۲۰۰ در خدمت مردم و اقتصاد نیوده و درخدمت یه قشرخاص بوده وگرنه اینجوری اقتصاد کشور اشفته نمیشد
    • فرهاد IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      0 6
      قوه قضائیه از این آقا بپرسه چرا با این عجله میخواد این کار را انجام بده مگه چه منفعتی براشون داره که میخوان با حکم حکومتی انجام بدن. الان این آقا 8سال هست که در راس حکومت هستن یه کاری که به نفع مردم باشد را بگن.دلار 4200 تومان اقتصاد ما را به ورطه نابودی کشاند.
    • US ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      0 1
      این چرخه معیوب در تمام این 40 سال انجام شده و مختص همین دولت نیست. موضوع هم فقط دلار ارزان نیست بلکه بنزین تقریبا مجانی و نانی که از بس ارزان است غذای حیوانات میشود. عجیب است که کسی به بنزین مفت اعتراض نمیکند؟