نقش آفرینی رسانه طرفدار همتی در دولت رئیسی!

عصبانیت و تلاش مشکوک این رسانه که تا دیروز بهترین گزینه را برای ریاست بانک مرکزی، عبدالناصر همتی معرفی کرده برای تاثیرگذاری بر شکل‌گیری کابینه جدید قابل تامل است.

به گزارش تحریریه، سایت اقتصاد آنلاین که به یکی از اعضای تیم عبدالناصر همتی وابسته است امروز در خبری مدعی اختلاف بین رئیس جمهور و محمد مخبر شد.
 
این رسانه ادعا کرد که مخالفت مخبر با تیم اقتصادی دولت مانع ارسال اسامی وزرای پیشنهادی به مجلس شده است. همچنین اقتصاد آنلاین مدعی شد مخبر حکم معاون اولی خودش را هم به همین دلیل قبول نکرده است.
 
این رسانه نزدیک به اصلاح طلبان مدعی شد برنامه اقتصادی دولت جدید را محمدرضا فرزین نوشته و کارنامه علمی وی و حمایت اقتصاددانان از او باعث شده بهترین گزینه برای وزارت اقتصاد باشد.
 
اولا؛ این خبرسازی آشکار درحالی رخ داده که دقایقی بعد حکم معاون اولی مخبر روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت.
 
ثانیاً؛ محمدرضا فرزین در کنار افراد دیگری در کمیته‌های مختلف ستاد آقای رئیسی در تدوین برنامه اقتصادی دولت نقش داشته و تنها نویسنده برنامه اقتصادی دولت نبوده است.
 
ثالثا؛ عصبانیت و تلاش مشکوک این رسانه که تا دیروز بهترین گزینه را برای ریاست بانک مرکزی، عبدالناصر همتی معرفی کرده برای تاثیرگذاری بر شکل‌گیری کابینه جدید قابل تامل است.
 
رابعاً؛ همکاری محمدرضا فرزین با محمد مخبر در بانک کارآفرین باعث شده تا این رسانه‌ها با سوار شدن بر چنین مساله‌ای، خبرسازی و القای اختلاف در دولت و حاشیه‌سازی برای اقدامات آتی را در دستور کار قرار دهند. این در حالی است که خبرهای قطعی حاکی است که حمایت این تیم از فرزین موجب ناراحتی و کدورت خاطر او شده است.
 
در نهایت به نظر می‌رسد این حاشیه‌سازی‌ها ابتدای راهی است که آغاز شده است. کسانی که خود از عاملان وضع موجود هستند و تحلیل ریزش ۲۰ درصدی قیمت مسکن و و پایین آمدن دلار تا ۱۵ هزار تومان را در شرایط فاجعه‌بار مدیریت همتی بر بانک مرکزی مطرح می‌کردند امروز تلاش دارند تا بر تیم اقتصادی دولت جدید تاثیر منفی بگذارند.
 
حامیان انتخاباتی آقای رئیسی از جمله محمدرضا فرزین، در هر جایگاهی که باشند تمام تلاش خود را برای موفقیت دولت سیزدهم به کار خواهند گرفت و نقشه اختلاف افکنان حامی همتی و طیب نیا را ناکام خواهند گذاشت.

منبع: رجانیوز

پایان/

۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹
کد خبر: 11785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
      0 0
      امثال همتی هر کجا مسئولیت داشته باشند باید فاتحه آنجا را خواند.