‌حضور رئیس جمهور در بین زاغه‌نشینان چابهار/ گفت‌وگو با کپرنشینان

 ‌رئیس جمهور در ادامه بازدیدهای سفر استانی به سیستان و بلوچستان، در بین زاغه نشینان منطقه مرادآباد چابهار حضور یافت.

به گزارش تحریریه،رئیس جمهور در دومین سفر استانی خود و در سفری از پیش اعلام نشده، ‌وارد شهرستان چابهار شد و بلافاصله به اسکله صیادی کنارک رفت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف آن با صیادان و ماهیگیران حاضر در این اسکله صیادی گفت و گو کرد.

رئیس جمهور ساماندهی وضعیت مسکن ساکنان محله محروم مرادآباد را مورد تاکید قرار داد و گفت:کپرنشینی به هیچ وجه شکل مطلوبی برای زندگی و وضعیت مطلوبی برای مردم نیست و سامان دادن وضعیت این بخش از هموطنان‌مان بسیار اقدام پسندیده‌ای است که برای مجریان و بانیان آن برکات دنیوی و اخروی فراوانی دارد.

دکتر رئیسی با قدردانی از خدمات و اقدامات ارزشمند و خداپسندانه مجموعه بسیج و سپاه در بخش‌های مختلف از جمله ساخت مسکن برای محرومان جامعه،اظهار داشت: وزیر راه و شهرسازی در دولت با همکاری نیروهای بسیجی و سپاهی برای کمک به بهبود وضعیت معیشت و زندگی مستضعفین و محرومین سیستان و بلوچستان از هیچ اقدام و خدمتی فروگذار نخواهند کرد.

در این بازدید مقرر شددرخصوص چگونگی تسریع در ساماندهی وضعیت این منطقه محروم در جلسه شورای اداری استان تصمیم گیری شود.

پایان/

۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱
کد خبر: 12273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      0 0
      جناب آقای رییس جمهور با سلام. متاسفانه بی توجهی دو دولت قبل به اقشار تحصیل کرده باعث مهاجرت گسترده نیروهای مولد و علمی کشور شده است به نحوی که کشورهایی مثل استرالیا. کانادا. و حتی کشورهای حوزه خلیج فارس مثل امارات و عمان با دادن امتیازات وسوسه انگیز در حال جذب نیروهای علمی کشور هستند. این نیروها چون در داخل مورد بی توجهی قرار گرفته اند نیز از این فرصت استفاده می کنند. حمایت از قشرهای آسیب پذیر لازم است اما برای حمایت از این قشر نباید اقشار تحصیل کرده را نادیده گرفت. نباید برای کمک به فقرا از جیب تحصیل کردان برداشت. این رفتارها باعث شده حقوق یک فرد نخبه علمی با مدرک phd با یک فوق دیپلم تقریبا برابر شود چون آقایان افزایش های پلکانی را هر روز به بهانه حمایت از حداقل بگیر تشدید کردند. تا دیر نشده فکری بکنید که آینده کشور با ادامه این روند با مشکل مواجه می شود