برگزاری "دوره جامع آموزش طب سنتی" تحت نظر سازمان فنی و حرفه‌ای کشور

یکی از موسسات آموزشی وابسته به سازمان فنی و حرفه‌ای کشور با همکاری اساتید برتر و شناخته شده طب ایرانی ـ اسلامی اقدام به برگزاری "دوره‌های جامع آموزش طب سنتی و طب مکمل" کرده است.

به گزارش تحریریه؛ یکی از موسسات آموزشی وابسته به سازمان فنی و حرفه‌ای کشور با همکاری اساتید برتر و شناخته شده طب ایرانی ـ اسلامی اقدام به برگزاری "دوره‌های جامع آموزش طب سنتی و طب مکمل" کرده است.

این دوره شامل ۱۲ ترم دو ماهه بوده که هر ترم، ۱۰۰ ساعت آموزش طب سنتی و ۵۰ ساعت آموزش طب مدرن و مکمل به صورت حضوری و غیرحضوری (آنلاین) و آفلاین، در فضایی کاملا سلامت و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی کرونا است.

در موسسه مدرسان طب، آموزش طب سنتی ایرانی از پایه با مفاهیم ارکان و مزاج و اخلاط و ... شروع شده و تا آموزش کامل درمان بیماری‌های "سر تا قدم" ادامه خواهد داشت؛ در ضمنِ برگزاری این دوره، دانشجویان، علوم نظری لازم مانند دوره اول دانشگاهی طب مدرن و علوم تشخیصی و درمانی پرکاربرد مانند طب سوزنی، عنبیه‌شناسی، زبان‌شناسی، سوجوک، حجامت و بادکش، نبض‌شناسی، چهره‌شناسی، آزمایش‌خوانی، کاربری گیاهان دارویی، کاربری ماساژ و ... را نیز فرا خواهند گرفت.

شرکت‌کنندگان در انتهای دوره، ۱۰ عنوان مدرک کاربری گیاهان دارویی، ۱۰ عنوان کاربری ماساژ از سازمان فنی و حرفه‌ای و مدرک از سازمان متخصصین طب سوزنی دریافت خواهند کرد ضمنا از استاد مدرس مربوطه هم توصیه‌نامه دریافت خواهند کرد.

تاریخ شروع کلاس‌ها ۲۵ شهریور سال جاری بوده و علاقمندان به شرکت در این دوره، از کل کشور می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۲۰ شهریور جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره ۰۹۱۲۳۰۶۳۹۹۷ تماس داشته باشند.

پایان/

۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
کد خبر: 12383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =