مقایسه آمار عوارض واکسن کووید -۱۹ با واکسن های پیشین

طبق داده های رسمی، واکسن های کووید -۱۹ بیش از همه واکسن های دیگر در ایالات متحده برای کودکان عوارض داشته است.

به گزارش تحریریه، تارنمای « » نوشت، داده های جدید مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در آمریکا (سی دی سی) نشان می دهد که کودکان پس از واکسن کووید۱۹ آسیب دیده اند و بسیاری از آنها به شدت مریض، معلول و در برخی موارد حتی مرده اند.

از یکم ژانویه ۱۹۹۱ تا ۳۰ نوامبر ۲۰۲۰، یک ماه قبل از مجوز استفاده اضطراری از اولین واکسن کووید۱۹ در ایالات متحده، در مجموع ۶ هزار و ۰۶۸ مرگ (بیشتر نوزادان) به دلیل استفاده از همه انواع  واکسن های موجود ثبت شد.

اما از آن به بعد تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۱ ، بیش از ۳.۱ میلیون نفر عوارض جانبی را در «سامانه گزارش عوارض جانبی واکسن ها» ( VAERS) به دلیل واکسن کووید ۱۹ ثبت کردند. این آمار شامل ۸۰ هزار و ۳۳۷ ویزیت اورژانس، ۶۰ هزار و ۵۶۵ مورد بستری در بیمارستان، ۱۹ هزار و۲۱۰ معلولیت دائمی، ۱۵ هزار و ۱۲ رویداد تهدید کننده زندگی و ۱۴ هزار و ۹۲۵ مورد مرگ است.

این بدان معناست که در مدت ۹ ماه پس از دریافت مجوز استفاده اضطراری از واکسن های کووید۱۹، بیش از دو برابر تعداد مرگ و میر در مدت ۳۰ سال پس از همه واکسن های موجود موجود در گذشته ثبت شده است.

در حال حاضر یک هزار و ۶۱۴ نفر از زنان باردار پس از دریافت واکسن کووید ۱۹ سقط جنین کردند. این در حالی است که هیچ زن بارداری در یک آزمایش بالینی برای هیچ یک از واکسن‌ های کووید ۱۹شرکت نکرده است.

جستجوی سامانه گزارش عوارض جانبی واکسن ها نشان می دهد که در پی دریافت واکسن آنفولانزا در طول سال ۲۰۲۱ توسط زنان باردار ، صفر مورد مرگ جنین وجود داشته است و در پی دریافت واکسن آنفولانزا در سال ۲۰۲۰ فقط ۱۶ مورد مرگ جنین وجود داشته است.

با این حال، مقامات همچنان به توصیه خود به زنان باردار برای تزریق واکسن کووید ۱۹ ادامه می دهند.

آخرین اطلاعات سامانه گزارش عوارض جانبی واکسن ها منتشر شده در ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۱ نیز نشان می دهد که چگونه کودکان به عنوان کسانی که عملا در معرض خطر ابتلا به بیماری جدی ناشی از کووید ۱۹ قرار دارند، به دلیل دریافت واکسن های کرونا  دچار مشکل می شوند. ۲۱ مورد مرگ، ۷۷ معلولیت دائمی، ۲ هزار و ۱۹ مراجعه به اورژانس، ۹۴۲ مورد بستری شدن در بیمارستان و ۱۶۵ مورد تهدید کننده زندگی در کودکان زیر ۱۷ سال به دلیل واکسن های کووید ۱۹ رخ داده است.

اما جستجوی دیگری از سامانه گزارش عوارض جانبی واکسن ها برای گزارش هایی که در مورد همه واکسن های موجود از یکم دسامبر ۲۰۲۰ تا ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۱ انجام شده نشان می دهد که فقط یک مورد مرگ، ۱۰ معلولیت دائمی، ۵۱ مراجعه به اورژانس، ۲۶ بستری شدن در بیمارستان و ۹ رویداد تهدید کننده زندگی در بین کودکان بین سن ۱۲ و ۱۵ سال وجود داشته است.

این بدان معناست که واکسن های کرونا ۲۱ برابر بیشتر از سایر واکسن های تولید شده باعث مرگ می شوند و نزدیک به ۸ برابر معلولیت بیشتر را به همراه داشته اند. این واکسن ها همچنین ۴۰ برابر مراجعه به اورژانس، ۳۶ برابر موارد بستری بیشتر در بیمارستان و ۱۸ برابر بیشتر از سایر واکسن های موجود در کودکان زیر ۱۷ سال خطرناک بوده است.

h'v]i واکسن های کووید۱۹ تاثیرات مخربی بر نوجوانان در ایالات متحده دارد  اما با وجود این، « سازمان غذا و دارو» آمریکا (FDA» و مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در آمریکا در حال تصویب واکسن فایزر برای استفاده در کودکان بالای ۵ سال هستند.

پایان/

https://theexpose.uk/۲۰۲۱/۰۹/۲۰/covid-۱۹-vaccines-have-killed-more-children-than-all-other-vaccines-combined/?s=۰۸

۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۶
کد خبر: 12919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =