پلاسخارت وکیل مدافع شیطان در عراق

نماینده سازمان ملل در عراق بجای آنکه سعی کند فضای ملتهب عراق را آرام کند، رسما آتش بیار معرکه در عراق شده است.

به گزارش تحریریه، پلاسخارت عجوزه شیطان! این عنوانی‌ست که عراقی‌ها در چند روز گذشته به فرستاده سازمان ملل در عراق اطلاق کردند. آنها معتقدند که فرستاده سازمان ملل در وضعیت بحرانی انتخابات عراق نقش مخربی را ایفا کرده است.

نقش‌آفرینی منفی جنین پلاسخارت از کجا آغاز شد و به چه دلیل عراقی‌ها به خصوص طرفداران محور مقاومت او ار عجوزه شیطان نامیدند؟ در پاسخ به این سوال باید تاکید کرد که فرستاده اصالتا هلندی سازمان ملل به عراق با حضور فعال در تظاهرات اکتبر دو سال گذشته بر سر زبان‌ها افتاد.

در آن تظاهرات که منجر به سرکار آمدن الکاظمی شد پلاسخارت سوار بر "تک تک" یا همان سه چرخه‌های معروف وعده داد تا مشکلات تظاهر کنندگان را حل کند. وعده‌هایی که کاملا خارج از حیطه مدیریت و وظایف این فرستاده سازمان مللی بود.

بارها اتفاق افتاده که پلاسخارت در دیدارهای خود و گفت‌وگوهایی که در عراق داشت یک موضوعی را مطرح کرده ولی در گزارش‌های خود به سازمان ملل کاملا مخالف آن موضوع را منتقل کرده است.

در جریان انتخابات چند روز پیش عراق نیز از وی اظهار نظری مبنی بر مخالفت با شمارش آرا به صورت دستی مطرح شده که این موضوع بدون نفی و یا تاکید در محافل خبری دست به دست می‌شود.

سوال مهمتر اینجا مطرح می‌شود که سازمان ملل و فرستاده این سازمان دقیقا چه نقشی در دست‌بردن در نتایج انتخابات داشته‌اند و به چه دلیل علیرغم دلایل فراوان مبنی بر تقلب در انتخابات به دنبال تایید نتایج کنونی هستند؟

تحلیلگران سیاسی معتقدند که پلاسخارت نماینده آمریکا در عراق بوده و با پوشش سازمان ملل در حال اجرا کردن نقشه‌های تخریبگر واشنگتن است.

حالا باید دید با افزایش اعتراضات به نقش منفی این فرستاده، سازمان ملل تن به خواسته بسیاری از عراقی‌ها در تغییر او خواهد داد یا خیر؟

منبع: مقاومت اسلامی نجبا

پایان/

۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
کد خبر: 13281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      1 1
      این لفظ بی ادبانه را گروههایی به کار بردند که شکست خوردند. اعتراض به نتیجه انتخابات با شمارش دستی نیز تغییر نکرد پس باید به قانون و نظر اکثریت احترام بگذارند مانند انتخابات 88 ایران که عده ای قانون شکن معترض بودند . نمی شود اعتراض را در ایران غلط و در عراق درست بدانیم
    • یک مسلمان IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
      1 4
      انتخابات عراق بایدمجدداً تکرارشود،زیرا احساس میشودکه یک کودتای انتخاباتی باشرکت شیاطین،ازجمله شیطان بزرگ،آمریکا،صورت گرفته است@!!@.
    • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
      0 7
      هیچ کجای دنیا شماها را نمیخواهند. سر نخواستنتان دعواست خلاصه... آدم یاد زمان صدر اسلام میوفته...آوارگی و کوچ اجباری شیعیان در سرزمین اعراب. اون موقع هم بین اعراب و هموطنان تان سر نخواستنتان دعوا بود که پاشدید آمدید ایران