کرونا فعلا ادامه دارد، منتظر پایان نباشید

بیانیه ها و برنامه ریزی های شرکت های بزرگ دارویی حکایت از آن دارد قرار نیست جهان به این زودی از شر ویروس کرونا خلاص شود.

به گزارش تحریریه، شرکت دارویی BioNTech مبدع و فروشنده واکسن فایزر پیش بینی از میزان فروش واکسن خود در سالجاری را افزایش داد.

شرکت بایو ان‌تک در بیانیه ای بینی کرد در سال ۲۰۲۱ نه تنها همچنان فروش این شرکت ادامه می یابد بلکه به دلیل توصیه برای انجام واکسیناسیون برای کودکان فروش و سودآوری آن افزایش می یابد.

شرکت بایو ان‌تک در بیانیه ای که چند روز پیش منتشر کرد عنوان داشت برنامه ریزی هایی صورت گرفت تا در سال ۲۰۲۱ این شرکت ۲.۵ میلیارد دوز واکسن را به فروش برساند و بر این اساس در همین دوره درآمد جاری شرکت نزدیک به ۲۰ میلیارد دلار خواهد بود.

طبق این بیانیه، شرکت انتظار دارد میزان منافع بنگاه فوق افزایش یابد و از نظر مالی سود شرکت بیشتر شود زیرا اکنون گمان می رود شرکت تا پایان سال ۲۰۲۱ با تقاضای بیشتری روبرو شود و حدود ۳ میلیارد دوز واکسن تولید کند. این شرکت داروسازی برای سال ۲۰۲۲ نیز فروش ۴ میلیارد دوز واکسن را برنامه ریزی کرده است.

به نظر می رسد با این تفاسیر شرکت های بزرگ دارویی جهان که درآمدهای سرسام آوری را از تولید واکسن کسب می کنند به این زودی دست از بیماری کرونا برندارند و کماکان به صورت واقعی یا مجازی ادامه بحران کووید ۱۹ و لزوم تزریق واکسن را تبلیغ کنند.

پایان/

۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۴
کد خبر: 13827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =