فروش بلیت دلاری توسط برخی آژانس‌ها

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری مدعی شد برای فروش بلیت دلاری هواپیما یک بازار سیاه ایجاد شده که بخش عمده ای از فروش از طریق آژانس ها و سایت ها انجام می شود.

به گزارش تحریریه، محمد محمدی بخش گفت: سازمان هواپیمایی موافق فروش دلاری بلیت هواپیما نیست اما طبق آسیب شناسی که انجام شده کسانی که در مبادی خارج از کشور بلیت دلاری تهیه می کنند و بخش عمده ای از فروش بلیت دلاری در خارح از کشور اتفاق افتاده است .

به گفته رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، در برخی از کشورهای خارجی بلیت  مسیر داخلی را به دلار می فروشند و بازار سیاهی در این خصوص ایحاد شده که اکثر آنها هم توسط  آژانس ها و سایت ها ایجاد شده و سوء استفاده می شود  در همین زمینه  سازمان هواپیمایی نظارت بیشتر و دقیق تری برای کنترل این موضوع در دستور کار خود قرار داده است.

او می گوید: هم اکنون فروش دلاری بلیت ممنوع است و اجازه نمی دهیم اتباع خارجی بلیت دلاری بخرند با یک سوء استفاده ای تبدیل شود به ریالی پرداخت شود که اگر چنین اقداماتی در بازار مشاهده شده با آن برخورد خواهد شد.

پیش از این وزیر راه وشهرسازی اعلام کرده که فروش بلیت دلاری ممنوع است اما برخی از شرکت های هواپیمایی اقدام به فروش بلیت به نرخ دلاری کرده بودند.

منبع: YJC

پایان/

۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
کد خبر: 20930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =